• Anonym (X-movie)

    När du kollar på porr

    När du kollar på porrfilm, tänker du då att du är den ena parten som ligger med den som är med i filmen eller tänker du att det är din partner som är den ena parten i filmen som har sex med den andra. Eller fantiserar du att det är du och din partner som ligger eller tittar du på två okända personer som har sex?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden När du kollar på porr
  • Anonym (Bengtsson)

    Jag vill inte se/ha något ansikte på dom som deltar. Jag är bara intresserad av vad dom gör, inget annat. Ett ansikte förstör mina tankar och jag kan till och med bli avtänd om jag upptäcker att en jävligt het händelse råkar höra ihop med nån som ser hemsk ut alternativt ser för ung ut.

  • Anonym (JP)

    Det är väldigt olika beroende på typ av film. Ser man hela kropparna så har jag svårt att föreställa mig själv i filmen. Just nu tittar jag mycket på slickfilmer. Då brukar det vara ganska centrerat runt könet och killens ansikte. Då kan jag tänka mig in i hur skönt det hade varit att bli slickad så som hon blir. Älskar att bli slickad och saknar det. Sen tittar jag mycket på ensamma killar och även en del bögporr och då tänker jag inte in min partner utan jag gillar bara att se och höra män njuta. Det hör man sällan i heteroporr. Då är det mest tjejen som hörs.

    Jag gillar inte producerad porr då stönen är så överdrivna och fejk. Ser uteslutande på amatörporr där njutningen är äkta. Då tänder det mig mycket även att höra tjejens stön. Då kan jag sätta mig in i hur skönt hon måste ha det. Men jag föreställer mig ändå inte att det är jag som är med i filmen utan tänker att jag vill uppleva samma.

    Luddigt kanske men jag hoppas ni fattar hur jag menar.

  • Anonym (Kåta)

    Jag vill se kåta våta fittor det rinner ur. Vill se kukar som sprutar. Runkar alltid till porr

  • Anonym (FN)

    Kollar porr där kvinnorna är snygga och inte har helrakad mus. Ett plus om de är duktiga skådisar också och att filmerna är en iscensättning av något, typ ett läkarbesök, pizzaleverantör.

    Eftersom porrfilm är något absurt, måste det göras med humor. Annars inte kul att kolla på.

  • Anonym (Offentlig)

    Jag är bisexuell man, men kollar aldrig gayporr. Istället är det straight sex, där kvinnan suger kuk. Jag fantiserar om att det är jag som gör det.
    Om jag gillar en kvinna IRL, så fantiserar jag ibland om det är hon som är med andra män, ibland flera.

  • Anonym (Tungan)
    Anonym (JP) skrev 2021-05-02 10:33:09 följande:

    Det är väldigt olika beroende på typ av film. Ser man hela kropparna så har jag svårt att föreställa mig själv i filmen. Just nu tittar jag mycket på slickfilmer. Då brukar det vara ganska centrerat runt könet och killens ansikte. Då kan jag tänka mig in i hur skönt det hade varit att bli slickad så som hon blir. Älskar att bli slickad och saknar det. Sen tittar jag mycket på ensamma killar och även en del bögporr och då tänker jag inte in min partner utan jag gillar bara att se och höra män njuta. Det hör man sällan i heteroporr. Då är det mest tjejen som hörs.

    Jag gillar inte producerad porr då stönen är så överdrivna och fejk. Ser uteslutande på amatörporr där njutningen är äkta. Då tänder det mig mycket även att höra tjejens stön. Då kan jag sätta mig in i hur skönt hon måste ha det. Men jag föreställer mig ändå inte att det är jag som är med i filmen utan tänker att jag vill uppleva samma.

    Luddigt kanske men jag hoppas ni fattar hur jag menar.


    Alltså jäklar så attraktiv du är i mina ögon när du beskriver vad du längtar efter. Min dröm att få tillfredsställa någon som inte får sina behov tillfredsställda i sitt förhållande. Kom hit så ser vi klipp tillsammans och visa vad du vill men ta ledigt från jobbet imorgon.... Kan hända att vi blir fler, din njutning i fokus...
  • Anonym (JP)
    Anonym (Tungan) skrev 2021-05-02 14:04:06 följande:

    Alltså jäklar så attraktiv du är i mina ögon när du beskriver vad du längtar efter. Min dröm att få tillfredsställa någon som inte får sina behov tillfredsställda i sitt förhållande. Kom hit så ser vi klipp tillsammans och visa vad du vill men ta ledigt från jobbet imorgon.... Kan hända att vi blir fler, din njutning i fokus...


    Haha, tack så mycket för komplimangen men otrohet är inte riktigt min grej oavsett hur lockande det kan vara emellanåt.
  • Anonym (Tungan)
    Anonym (JP) skrev 2021-05-02 14:43:13 följande:

    Haha, tack så mycket för komplimangen men otrohet är inte riktigt min grej oavsett hur lockande det kan vara emellanåt.


    Vem har sagt att du behöver vara otrogen? Gillar tanken på att han är med
  • Anonym (JP)
    Anonym (Tungan) skrev 2021-05-02 14:46:09 följande:

    Vem har sagt att du behöver vara otrogen? Gillar tanken på att han är med


    Tror inte att han skulle vara intresserad av det. Annars gillar jag också tanken på det.
  • Bingen
    Anonym (JP) skrev 2021-05-02 10:33:09 följande:

    Det är väldigt olika beroende på typ av film. Ser man hela kropparna så har jag svårt att föreställa mig själv i filmen. Just nu tittar jag mycket på slickfilmer. Då brukar det vara ganska centrerat runt könet och killens ansikte. Då kan jag tänka mig in i hur skönt det hade varit att bli slickad så som hon blir. Älskar att bli slickad och saknar det. Sen tittar jag mycket på ensamma killar och även en del bögporr och då tänker jag inte in min partner utan jag gillar bara att se och höra män njuta. Det hör man sällan i heteroporr. Då är det mest tjejen som hörs.

    Jag gillar inte producerad porr då stönen är så överdrivna och fejk. Ser uteslutande på amatörporr där njutningen är äkta. Då tänder det mig mycket även att höra tjejens stön. Då kan jag sätta mig in i hur skönt hon måste ha det. Men jag föreställer mig ändå inte att det är jag som är med i filmen utan tänker att jag vill uppleva samma.

    Luddigt kanske men jag hoppas ni fattar hur jag menar.


    Jag tycker det var bra beskrivet och jag kan lätt känna igen mig i mångt o mycket i det du skriver. Tittar dock inte på bögporr men jag är också i en liknande period som du just nu då det blir mycket slickfilmer. Hoppas du får härliga studer framöver
  • Anonym (69"-man)

    Jag tänker inte alls när jag kollar på porr. I'm in my nothing box.

  • MammAmma

    Har ingen partner och kollar oftast bara bögporr. Inte så intressant med personerna i rullen, bara vad de gör.

  • Bingen
    Anonym (Tjej) skrev 2021-05-14 18:26:20 följande:

    När jag onanerar. Amatör och helst bara milfs


    Spännande, varför just milfs??
  • Anonym (Tjej)
    Bingen skrev 2021-05-15 23:54:58 följande:

    Spännande, varför just milfs??


    Vet inte. Man gillar det man gillar helt enkelt????
  • Bingen
    Anonym (Tjej) skrev 2021-05-16 23:26:52 följande:

    Vet inte. Man gillar det man gillar helt enkelt????


    Absolut, det är sant
  • Anonym (Justin I)

    Just nu gärna milf med yngre man, typ styvmamma. När hon suger honom är jag både den som suger och den som blir sugen. Sen när han har kuken i öppningen och börjar tränga in så är det min kuk. Härligt.

  • Anonym (Sexy)

    Mest tittar jag bara på!

    Ibland låsas jag att jag deltar. Oftast tittar jag bara på så att säga. Fantiserar inte om partner, men däremot kan det ju göda fantasier med partnern efteråt då

Svar på tråden När du kollar på porr