Inlägg från: Anonym (X) |Visa alla inlägg
  • Anonym (X)

    Partiledardebatten 2021

    Bästa var när Sabuni drämde till Lööf med att "du vill ju att alla ska komma hit". Wow!

  • Anonym (X)

    Stenevi anländer till debatten i en stinkande Dieselbil.

  • Anonym (X)
    Offpisten skrev 2021-05-04 21:12:10 följande:

    Jag har alltid röstat på (C) förutom sista valet då det blev (M). Vet inte om jag har varit förblindad eller om Annie har blivit fruktansvärt otrevlig och självgod dom senaste åren?

    För övrigt tycker jag nya V-ledaren gjorde bra ifrån sig.


    Annie var oerhört dryg mot Nooshi i duellen.
  • Anonym (X)
    Anonym (Pia) skrev 2021-05-04 21:27:45 följande:
    Inget.De flesta vet om detta,men många väljer att blunda för säger man något annat så är man rasist .
    De framhärdar väl att alla män är lika hemska. I synnerhet svenska män som missköter sig får väldigt mycket mediautrymme.
  • Anonym (X)
    Postman skrev 2021-05-04 21:46:27 följande:
    Ja detta genusflum är enbart till ondo, jag förstår inte varför man tror att det skulle vara någon lösning, det är så verklighetsfrånvänt. Det måste till helt andra insatser och åtgärder om vi ska lyckas förändra detta.
    Ge pojkarna rosa kalsonger när de är små så ska du se att allt blir bra.
  • Anonym (X)
    Anonym (Pia) skrev 2021-05-04 21:52:37 följande:
    Enligt min erfarenhet så håller jag inte med dig riktigt,men jag förstår att det är ett samhällsproblem.
    Jag skulle säga att det är flera olika samhällsproblem som vänstern vill reducera till ett enda. De tror att det handlar om hur pojkar växer upp på förskolorna. Men då struntar man i den stora andel våldsverkare som aldrig gått på svensk förskola.

    Jag skulle vilja se en kombo av åtgärder:

    Rejäla straff för de som inte respekterar besöksförbud
    Det måste bli enkelt för vem som helst att begära besöksförbud från vem som helst.
    Hårdare straff för misshandel och våldtäkt

    Bättre dagis och skola som motar bort dåliga attityder från start

    Förutom språktest bör alla invandrade män tvingas klara ett genustest. Ja, även svenska män bör tvingas göra detta. Så här lever vi i Sverige och om man inte ställer upp på det så kan man inte invandra till Sverige. Svenska män som inte ställer upp på detta kan förpassas till nån mörk inhängnad by i norrland.
Svar på tråden Partiledardebatten 2021