Inlägg från: Anonym (Lite samma) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lite samma)

Frun vill ej ha sex, varför fortsätta?

Anders 386 skrev 2021-05-03 17:14:03 följande:
    Det finns inget som kan "uppväga" ett avslutat sexliv. Du är en av dom som aldrig kommer att förstå TS eller andra som har samma erfarenheter.

Sexet är för väldigt många människor en pusselbit som måste finnas med, saknas en bit kan pusslet aldrig bli komplett.

Jag tycker så här långt att TS låter som en fullständigt normal man med sina sinnen och drifter i i behåll.
    Är helt inne på din linje. Jag var tidigare frun som inte ville ha sex pga massa olika saker. Största var att jag inte tände på maken delvis pga hans ölmage och delvis på hans brist på engagemang/ansvarstagande för familj, relation, hemmet osv. Jag var mest arg och besviken på honom. Trodde jag inte var så sexintresserad helt enkelt.
    Det var jag som till slut fick nog och krävde skilsmässa. Då hade vi genomgått 2 omgångar av terapi. X-maken tyckte vi skulle gå igen, men jag vägrade eftersom det ändå inte blev någon förändring utan han fortsatte att äta kakor, dricka öl och jobba dygnet runt och han var glad och nöjd så varför var inte jag det? - Kan man ju undra...

Har träffat en ny man som kändes hemma redan fösta dejten. Jag är galet tänd på honom och skulle vilja ha sex mest hela tiden. Jag älskar honom verkligen och kan tänka mig att tillbringa resten av mitt liv med honom, men... Han tar i princip inget initiativ till sex utan det är jag som varit drivande mest hela tiden. Var nog i höstas någon gång som han senast var drivande.
    Detta tär något så grymt som jag inte trodde var möjligt. Varför tänder han inte på mig? Är det medicinerna han äter som påverkar? Är han inte längre kär i mig fast han hela tiden pratar om vår gemensamma fritid? 
    Jag känner mig hemsk som vill ha sex hela tiden, som till slut inte klara att stå emot utan mer eller mindre hoppar på honom. Nu är det så sällan att han inte avvisar mig, men tidigare så kunde han mer avbryta mig och säga typ att det tar vi senare men inget togs senare...
    Han älskar verkligen när jag suger eller rider honom för det har han sagt redan sedan första gången. Att jag är så bra på det, men varför vill han då inte ha det så mera?
    Förut hade vi sex kanske 2-3 gånger i veckan och nu kan det gå veckor...

Jag drömmer om att han tar initiativet. Trycka upp mig mot väggen, ta mig på köksbordet osv. Känna att han verkligen åtrår mig...

Läste i någon annan tråd om någon som slutade "tjata"/prata om sex för att se om partnern skulle göra något om den inte kände pressen på sig, men här händer inget mer än att jag får panik och mår skit.
    Försöker jobba med mig själv att jag ska acceptera att han inte vill ha sex och att vi kan leva ett lyckligt liv tillsammans ändå. MEN det är svårt när jag är så tänd på honom!
Svar på tråden Frun vill ej ha sex, varför fortsätta?