• Mickaela_med_ck

    Spökstreck clear Blue

    Hur många av er har fått spökstreck med clear blue early detection och sedan test at negativt dagen efter med annat clear blue test?

    Jag hade mensen den 20 Mars.hade sedan sex vid ägglossning om man går efter appen flo son vi har. Enligt den skulle nästa beräknade mens börja den 24 April. Den 20 April började jag få rika flytningar med blod i, kunde inte ha tampong för det blödde inget så det gjorde bara ont, hade binda men behövde knappt byta, samma sak var det den 21 April. 23 April var det borta och den riktiga mensen kom aldrig. Nu är det Maj. Mensen är 11 dagar sen.

    Kanske börjar jag bli för gammal, kanske är klimakteriet på väg (37 år gammal) kanske kommer den inte för jag är överviktig?

    2:Maj tog jag ett test, clearblue earls detection. Bifogar bild. Trodde det var ett svagt svagt positivt test och blev så glad. Vi har försökt varje månad sen November -19. Fattade senare att det nog snarare var ett spökstreck då jag igår med vanligt CB test och idag åter igen med CB early testade negativt.

    Hoppet dog. Någon annan som varit med om samma sak?

Svar på tråden Spökstreck clear Blue