• Clearmoon

BIM Juni

Var med i BIM maj tråden men mensen kom som väntat...:( kör med natural cycles och köpt digitalt Lh test inför denna månad ?? ett tag kvar till ägglossning nu dock

BIM lista

4/6 Hoppas2022, 37 år (tredje försöket)

1/6 Clearmoon, 27 år (andra försöket)

• Clearmoon

Missat att skriva här... Enligt NC hade jag ägglossning på cykeldag 18 (i fredags), då kom också temphöjning. Jag fick dock INGA positiva ägglossningstest, körde hela veckan förmiddag och eftermiddag. Dock blev strecket nååågot starkare tre dagar före...Men absolut inte lika starkt som kontrollstrecket :( 

Dessutom hade vi otur med sexandet, men fick in två under veckan men vettetusan om de vart rätt...

Fortsättning följer :P! Önskar all lycka till er alla <3

• Clearmoon

Missat att skriva här... Enligt NC hade jag ägglossning på cykeldag 18 (i fredags), då kom också temphöjning. Jag fick dock INGA positiva ägglossningstest, körde hela veckan förmiddag och eftermiddag. Dock blev strecket nååågot starkare tre dagar före...Men absolut inte lika starkt som kontrollstrecket :( 

Dessutom hade vi otur med sexandet, men fick in två under veckan men vettetusan om de vart rätt...

Fortsättning följer :P! Önskar all lycka till er alla <3

• Clearmoon

Tänkte också testa på söndag, är då på ÄL +10. Inbillar mig det ger tur att det är morsdag....börjar ju bli knäpp nu hahahahaha x)

• Clearmoon

Jag hade ju tänkt testa idsg egentligen...men glömde imorse :O och känns liksom "säkrast" med morgonurin. Eller om jag håller mig ett tag och testar. Eller ska jag bara vänta på mensen. Ja ni hör ju mycket funderingar X)

• Clearmoon

Alltså herregud jag ÄR I CHOCK ????!!!! jag tog ett LH test för att se om jag vågade slösa det enda grav-testet jag hade hemma...hört Lh testerna kan visa positivt på hcg oxå. Och jag har aldrig fått ett så starkt test på Lh som idag!!! Så då bestämde jag mig för att ta digitala testet jag hade hemma. Och kolla detta ???? nu är jag suuuuperorolig istället för att få mens ????

Jag som cyklade (träning) typ tre timmar idag...kan det skada en så här tidigt graviditet ????
Svar på tråden BIM Juni