Inlägg från: DrLavernius |Visa alla inlägg
  • DrLavernius

BIM Juni

Lägger till mig i listan då mensen kom idag, hoppas att juni blir vår månad:

1/6 Clearmoon, 27 år (2a försöket)

1/6 StoraMy, 33 år (1a försöket)

4/6 Hoppas2022, 37 år (3e försöket)

5/6 Mamma8212 38 år (1 försöket)

5/6 MBL1712, 35 år (1a försöket)

6/6 Elin11989, 31 år (2a försöket

7/6 Hallonglass91, 29 år (3e försöket, 1 missfall)

7/6 mangelica, 29 år (1a riktiga försöket, barn nr 6)

8/6 DrLavernius, 27 år (2a försöket, första barnet)

• DrLavernius
    ugglans skrev 2021-05-31 06:59:33 följande:

Hade varit kul att höra en liten uppdatering av alla!

Vad är du på för dag nu? Hur mår du? Några symtom? :)

Är på CD20, så BIM om en dryg vecka. Känner av förklarliga skäl inga symptom alls ännu, varken inför mens eller annat. Jag varken tempar eller ÄL-testar, så vet inte exakt när ÄL har varit, men vi har fått till regelbundet sex under en längre period än förra cykeln, dock med ett par tvådagarsglapp. Får se om det ger resultat...
  • DrLavernius

Grattis till er som har plussat!!

Fick klartecken av min läkare i måndags att fortsätta med min medicin även när jag blir gravid och under hela graviditeten om jag behöver (pausade den när vi började försöka). Jättebra, och stor lättnad eftersom jag mår och fungerar så mycket med den än utan.

Men såhär i efterhand sjukt otaktiskt att börja precis mellan ÄL och BIM med tanke på att en av de vanligaste biverkningarna när man börjar med medicinen igen är just illamående... Jag VET att illamåendet förmodligen är medicinen, men det är omöjligt att inte överanalysera. ?Tänk om...?? etc.

• DrLavernius

Även här blankt test. BIM -2, så ger inte upp hoppet helt, men testar inte igen om inte mensen blir sen.

Svar på tråden BIM Juni