Inlägg från: Anonym (Förvirrad och förväntansfull) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Förvirrad och förväntansfull)

BIM Juni

Heej allihop, jag har för första gången i hela mitt liv testat ägglossningstest idag, vill kolla med er trots bruksanvisning, är detta positivt?

Tog ett nytt ägglossningstest idag och det var betydligt svagare än det igår (det understa) är från idag.

Så ägglossningen borde skett rum igår då kanske för det minskar efter va? Helt okunnig om detta ;)

Vad tror ni?

Någon som fått svagt positivt med gravidkollens test?

Mått så fruktansvärt illa idag även mensvärk som kommer och går, men har BIM först mellan 8 & 10 juni så kanske är tidigt att veta än men så borde det stegra på testet snart va?

Testade gravidkollens test idag BIM -2 eller 3 så svagt och mår så jäkla illa, ska man testa ett annat test eller vad tror ni de syns bättre irl

Inser att de inte ens syns på bilderna typ tyvärr

När man testar och i all hast får gömma teater när barnen kom hem, kom på det efter några timmar och såhär såg det ut, bortkastat för man kan ju inte lita på det alls när tiden gått ut givetvis men illamående hänger i :)

Ja du inte helt hundra koll men enligt app så hade jag möjlig förväntad mens igår BIM imorgon, men ska vara dag 28 sedan förra mensens första dag så kass på hur man räknar

Hej jag fick en blödning mellan 10 & 12 juni men ville försäkra mig om att det är negativa test så kollade nu på eftermiddagen och det ser ut såhär, måste vara spökstreck men det kom direkt, det som är så konstigt, har sån mensvärk till och från

Olivträdet skrev 2021-06-28 23:10:41 följande:

Hej! Tog dessa testen idag, skulle haft mens i fredags. Är det positivt eller inte? En är oredigerad och en är redigerad

Jag ser allt två streck, dock väldigt svagt :) håller tummarna för dig
    Olivträdet skrev 2021-06-29 00:41:44 följande:

Åh, tack snälla för tumhållandet! Är 4 dagar efter BIM och med sonen jag födde i februari plussade jag 5 dagar innan BIM, men har förstått att det kan vara olika?

Ja det verkar vara väldigt olika hur sent/tidigt man kan få positiva test tyvärr men det blir ju så frustrerande när man väntar. Hoppas du kan få ett tydligare test snart :) jag har BIM på lördag så ska väll försöka hålla mig från att testa några dagar om jag kan:)
Svar på tråden BIM Juni