Inlägg från: rosahimmel |Visa alla inlägg
  • rosahimmel

BIM Juni

Så spännande och härlig tråd att få ta del av! Nu behöver även jag eran hjälp. Har BIM på midsommarafton och har haft en känsla av att jag kan vara gravid denna gång. Testat med testlagrets tester tidigare som alltid visat tydligt negativt, men testade idag (23/6) och tycker mig se ett svagt streck denna gång, vågar dock inte tro att jag är gravid. Vad skulle ni säga utifrån bilden?

• rosahimmel
    Hoppas2022 skrev 2021-06-24 07:15:38 följande:

Jag ser strecket :) jag vet inte alls med testlagrets tester om de kan ge spökstreck? Med RFSUs stickor fick jag tre spökstreck förra månaden och mest troligt ett igår med (lagt in bilder igår). Jag tänker att du är så pass nära BIM så ett digitalt borde visa imorgon med morgonurin. Eller om du tar ett testa tidigt test idag. Lycka till!

Kul att du också ser det!:) Vet inte heller om det är vanligt med spökstreck på testlagrets, utgår från att det är vanligt så jag inte blir besviken haha. Ska nog springa ner till apoteket när det öppnar och köpa både testa tidigt och digitalt. Tack!!
  • rosahimmel
    Hoppas2022 skrev 2021-06-23 14:06:27 följande:

Här kommer några retuscherade bilder där det syns tydligare

Tycker det ser ut som ett tydligt streck!! Spännande. Skulle du testa idag igen? När har du BIM? Lycka till!!
  • rosahimmel
    Soltjej25 skrev 2021-06-23 07:56:41 följande:

Hörni jag behöver hjälp. Tog ett test i morse som visar positivt (svårt att se på bilden men det var jättetydligt irl) sedan tog jag två till test av samma märke och ur samma paket som då visade negativt (använde samma urin).. vet ej vad jag ska tro :(

Jag ser ett streck här :) Testade också igår och fick liknande resultat, men vågar inte lita på att det är positivt utifrån det. Ska du testa idag igen?
  • rosahimmel
    Hoppas2022 skrev 2021-06-24 09:12:49 följande:

Dagens test var betydligt svagare än igår, fortfarande en skugga men inte rosa och man fick vinkla för att kunna se. Så mest troligt är dessa spökstreck. Är dock endast på Äl+7-8 så jag kan ju ändå vara gravid :) har beställt ett testa tidigt som kommer på söndag.

Ser strecket här med även om det är svagt! Precis, fortfarande tidigt du testar så finns fortfarande hopp, särskilt när testerna faktiskt visar ett svagt streck :) Håller tummarna!
  • rosahimmel
    Soltjej25 skrev 2021-06-24 07:56:33 följande:

Testade idag igen och det var negativt.

Så sjukt illa att testen visar falskt tycker jag.

Väldigt tråkigt om testerna visar fel för oss som hoppas och vill så mycket. Håller tummarna att det inte visat positivt då du testat så tidigt.
  • rosahimmel
    Lucifer91 skrev 2021-06-24 11:17:43 följande:

Jag fick fara till apoteket imorse o fixa fler test, men jo, jag vågar tro på de nu.. men känner INGENTING.

GRATTIS!! Vad roligt!! <3
  • rosahimmel

Testlagrets test visade ett svagt streck igår, idag när jag testade med ett nytt test som ska gå att testa med innan BIM ser det ut att vara negativt. Så lurigt och tråkigt med test som visar falskt positivt...

• rosahimmel
    Hoppas2022 skrev 2021-06-24 18:31:08 följande:

Jag tycker mig se ett svagt rosa streck, ser jag fel?

Ja kunde också se pyyyttesvagt rosa streck men fick min mens dagen efter, så ingen graviditet denna gång tyvärr:(
  • rosahimmel
    Hoppas2022 skrev 2021-06-26 17:52:30 följande:

Så tråkigt :( önskar dig bättre lycka nästa månad!

Tack!! <3 håller tummarna för dig och er andra, tycker dina test ser tydligt positiva ut, men förstår om man inte vågar tro på det när det verkar vara så pass vanligt med spökstrecken. Spännande att följa!
  • rosahimmel
    Hoppas2022 skrev 2021-06-27 15:08:27 följande:

Fick en spotting idag och tror det är kört denna månad med :( har letat efter gamla trådar där folk är gravida trots spottings men det verkar vara ovanligt. Är riktigt ledsen :(

Såå tråkigt att höra... och trist att även du fått falskt positiva gravidtest. Håller tummarna för oss båda nästa försök <3
Svar på tråden BIM Juni