• Soltjej25

BIM Juni

Hörni jag behöver hjälp. Tog ett test i morse som visar positivt (svårt att se på bilden men det var jättetydligt irl) sedan tog jag två till test av samma märke och ur samma paket som då visade negativt (använde samma urin).. vet ej vad jag ska tro :(

• Soltjej25
    lidhu skrev 2021-06-23 08:03:46 följande:

Om jag hade varit du hade jag varit väldigt sparsam med dryck idag och testat igen efter lunch, jag ser något.

Okej!

Jag undrar mest varför samma urin och samma stickor sedan gav negativt :( då känns det som att det är negativt
  • Soltjej25
    Hoppas2022 skrev 2021-06-23 08:50:43 följande:

Efter min erfarenhet från förra månaden så skulle jag tolka det som negativt och att det är ett spökstreck. Jag fick tre RFSU test med skuggor men var inte gravid. Du är ju så pass tidigt ute så det är inte ens säkert ägget fäst sig ännu. Så bara för att testen är negativa nu så behöver det inte betyda att du inte är gravid. Testa igen om några dagar.

Spökstrecken är väll dock åt det gråa hållet? Detta var ljusrosa
  • Soltjej25
    rosahimmel skrev 2021-06-24 07:34:45 följande:

Jag ser ett streck här :) Testade också igår och fick liknande resultat, men vågar inte lita på att det är positivt utifrån det. Ska du testa idag igen?

Testade idag igen och det var negativt.

Så sjukt illa att testen visar falskt tycker jag.
  • Soltjej25
    Hoppas2022 skrev 2021-06-24 09:16:54 följande:

Ja det är frustrerande men du kan ändå vara gravid :) du och jag testar ju så pass tidigt att det normalt inte syns dessa dagar. Är vanligare att det syns från äl+10. Håller tummarna för oss :)

Ja men precis!

Jag håller tummarna för oss.

Vilket testa tidigt test har du beställt? Funderar på att köpa ett men vet inte om jag vågar
Svar på tråden BIM Juni