Inlägg från: Citronkakan455 |Visa alla inlägg
  • Citronkakan455

BIM Juni

Hej på er! Har någon varit med om ett positivt rfsu samtidigt som clearblue digital ger negativt? Så ledsen... Vad tror ni? Detta var inte på morgonurin och ungefär 1-3 dagar innan BM.

• Citronkakan455

Godmorgon! Testade att ta ett nya test idag och fick detta:

Eftersom att jag fick negativt på det digitala igår känner jag att jag inte tror på detta innan det digitala visar det. Funderar på om man kan spara morgonurinet kallt i kylskåpet (såklart ordentligt täckt) och sedan ta ett nytt test med ett digital under dagen.

Hur skulle ni tolka detta? :/

• Citronkakan455
    MBL1712 skrev 2021-06-26 09:08:31 följande:

Jag skulle tolka det som tydligt positivt. Grattis :)

Tack snälla! Känner dock att jag behöver ta ett digital också för att få det bevisat. Tycker det är så konstigt att det digitala visade negativt igår :( Men hoppas verkligen att detta stämmer nu för vi har längtat så mycket efter ett plus! Vi fick MF i februari :(
  • Citronkakan455
    Hoppas2022 skrev 2021-06-26 09:38:05 följande:

Jag skulle tolka det som solklart positivt :D stooort grattis :D Antagligen så var det för tidigt med det digitala igår. Dina RFSU ger mig lite hopp, igår hade du tydligare positivt och idag ser det mer ut som en av mina skuggor men du får ett tydligt positivt på CB! Jag fick ett nästan helt blankt RFSU idag men hoppas att predictor early visar något imorgon :)

Blev också fundersam när mitt rfsu visade något svagare idag än igår. Men kanske olika vinklar på bilderna också. Jag upplevde dem som ungefär likadana på riktigt. Åh, håller verkligen tummarna för dig!
Svar på tråden BIM Juni