• Elin11989

BIM Juni

Jag han ej med att köra med stickor denna gång däremot bekräftade tempen att ÄL skett och jag har alltid väldigt tydliga symtom med ÄL sekret flera dagar, ömmande bröst och mensvärk

• Elin11989
    Anonym (MajaMaja) skrev 2021-05-25 20:37:19 följande:

Håller tummarna!

Några symtom?

Finns det en chans att man blivit gravid helt utan symtom? Jag har inga alls och har BIM 30e maj. Har dock skrivit av maj månad helt, siktar mot juni.

Tack <3

Håller tummarna för dig med! Nej inga symtom ännu, med dom andra barnen tog det tid innan jag fick symtom. Brukar du ha några symtom på att mensen är på G? Jag blir alltid extra hungrig och känner mycket pms så det är ett säkert tecken ca 5 dagar innan mens så dyker dom symtomen ej upp kan man börja fundera om det tagit sig eller inte :)
  • Elin11989

Tycker också väntan på BIM är såå seg, ännu segare när jag tänker på att jag inte plussade förens efter BIM med dom andra barnen. Tänker dock börja testa innan iaf

• Elin11989

ÄL+7 idag, känner knappt något mer än liite molvärk som kommer och går och att brösten ömmar lite.. Funderar också på att testa på morsdag, har köpt ett testa tidigt test

• Elin11989
    Anonym (Förkrossad) skrev 2021-05-27 15:58:12 följande:

Jag behöver skriva av mig.

Jag har varit med i denna tråd men vill vara anonym.

Igår berättade min sambo något som fick min värld att rasa.

Jag grät så otroligt mycket igår, många förstår nog inte hur det här kan vara en sån big deal för mig ( har två barn sen tidigare) men jag gissar på att många av er andra som försöker och längtar förstår precis.

Det värsta av allt är att vi har försökt i tre månader, att han sa att han var redo (på min födelsedag med ett paket inslaget med en bebismössa och ett fint skrivet brev från blivande bebis (Hur romantiskt)) och att han nu har ändrat sig....

Jag har varit så säker på att vi faktiskt snart kommer att ha en bebis, en liten människa som vi tillsammans har skapat, en blandning mellan oss två.

Just nu känner jag mig så tom. Det känns nästan som att någon har dött och det gör ont i hela mig.

Tänk om jag är gravid nu!? Och han inte vill...

Många kramar till dig!! <3 Förstår att det måste kännas fruktansvärt jobbigt!!
  • Elin11989

Godmorgon! Igår var mitt humör på topp hela dagen, så mycket energi och glad tills kvällen då min kille säger en sak och jag börjar grina, inget speciellt alls egentligen men jag överreagerade verkligen så antingen är PMS:en ett faktum och mensen dyker upp nästa vecka eller så är jag gravid.. svårt att veta när alla symtom såhär tidigt lika gärna kan vara inför mens.. känner inte mycket annat, lite öm i brösten bara och kanske något ökade flytningar

• Elin11989
    Hoppas2022 skrev 2021-05-28 13:40:39 följande:

Jag kunde såklart inte hålla mig och testade med mitt testa tidigt test. Såklart var det helt blankt. Är på äl+8 nu. Så får vänta några dagar och testa med mina vanliga test då.

Vilket test använde du? Jag är också på ÄL+8 och kunde inte heller hålla mig såklart.. testade med rfsu testa tidigt, det var blankt men blev ett svagt streck efter att tiden gått ut så inget att lita på, säkert ett spökstreck. Ska vänta några dagar med att testa om jag kan ;)
  • Elin11989

Jag har hunnit få första sprutan för 2 veckor sedan, ej fått tid för nummer 2 än. Blir vaccinerad på jobbet, jobbar på lasarettet

• Elin11989

Hjälp! Idag på ÄL+9 har jag haft jätte mycket ägglossnings sekret, (alltså verkligen äggviteliknande och bygga broar) plus "mensvärk" och super ömma bröst. Vad är detta? Kan jag ha ägglossning igen?

Svar på tråden BIM Juni