BIM Juni
Jag tänkte testa på torsdag (tar ett testa-tidigt) men tror tyvärr inte det tagit sig trots att jag är ganska säker på att vi prickade in ÄL.
Hur går det för er andra?:)
Jag tänkte testa på torsdag (tar ett testa-tidigt) men tror tyvärr inte det tagit sig trots att jag är ganska säker på att vi prickade in ÄL.
Hur går det för er andra?:)
Jag har sedan igår kväll blivit öm vid blygdbenet (tror jag) gör ont när jag trycker på ett visst ställe och är även hård där jag har ont, någon som varit med om detta?
Jag har sedan igår kväll blivit öm vid blygdbenet (tror jag) gör ont när jag trycker på ett visst ställe och är även hård där jag har ont, någon som varit med om detta?
Hm, nej inte blygdbenet. Är det ?hugg?-smärta eller mer molande?
Däremot har jag typ molande lite mensvärksliknande smärta i ryggen. Jag brukar inte få ont där vid mens så vet inte om det kan vara ett symptom eller om mensen faktiskt är påväg men att jag har annan smärta denna gången.
Ja okej jag förstår, hoppas att det är tecken på att det tagit sig :)
Tänkte också testa fredag! Då är jag ca BIM -2, så det ska nog vara ganska tillförlitlig. När var din BIM, midsommar?
ska testa om 1 v.
känner inte av tillstymmelse av graviditet..
mysko, förra månaden fick jag ömma stora bröst, svullen mage mm..
men då fick jag ju mens som vanligt och var antagligen skengravid..
Vi får se..
Hur många är det kvar här i tråden egentligen som fortfarande inte vet eller har plussat?
Hej jag fick en blödning mellan 10 & 12 juni men ville försäkra mig om att det är negativa test så kollade nu på eftermiddagen och det ser ut såhär, måste vara spökstreck men det kom direkt, det som är så konstigt, har sån mensvärk till och från
Fick positivt äl test 8/6 hade tänkt att vänta tills på söndag/ måndag med att ta ett graviditetstest tror ni att det är onödigt att testa imorgon eller går det att plussa imorgon om det skulle vara så? Förstår att det är olika för alla såklart men kan inte hålla mig längre :D
Tog ett cb digital nu på morgonen, det var positivt! Fattar inget!!!
Tack!!:)
Jag tog ett testa tidigt i torsdags men det var tokblankt. Skrev i gruppen att det nog inte tagit sig eftersom jag dagen innan kände konstig mensvärk i ryggen (brukar inte ha ont där) och trodde mensen var på g.
Men då var det någon som skrev att jag inte skulle ge upp hoppet, och det visade sig stämma helt! :D
Håller tummarna nu att det vill vara kvar :)
Tack :) hade det i söndags tror jag. Vet inte exakt men om jag räknar på hur min cykel brukar vara :)
ÄL+15. Men det är mycket möjligt att jag hade kunnat plussa i helgen men eftersom jag fick negativt på torsdagen så kände jag att jag inte ville testa om det inte var för att mensen var sen.
Igår tänkte jag testa först men glömde bort det och ville ha morgonurin för att vara på den säkra sidan :)