BIM Juni
Är du säker på att du ägglossat? Via temp menar jag <3
Det kan ju va så att kroppen försökt men inte lyckades sist.
Det går bara att ägglossa en gång per cykel
Är du säker på att du ägglossat? Via temp menar jag <3
Det kan ju va så att kroppen försökt men inte lyckades sist.
Det går bara att ägglossa en gång per cykel
Stort Grattis till trådens första två plus <3 <3 :)
ÄL+11, negativt test imorse. Ömma bröst, mycket flytningar och molvärk. Ska testa imorn igen :) plussade sent båda andra graviditeterna, ca 1 vecka efter BIM så väntan känns seg just nu
Ett säkert kort för mig är bruna spottings två dagar innan mens. Min BIM är på fredag så onsdag bör jag märka något. Måste också uppdatera listan då det står 6:e på mig men 4:e ska det vara
Hoppas på ett plus för dig!
Är på äl+6. Haft molvärk i ett par dagar men vet inte om det har med graviditet att göra. Brukar man alltid ha molvärk mellan ägglossning och mens?
Så roligt med alla bilder på test och så kul att vi redan fått flera plus i tråden <3 :)
Negativt idag på bim-3. Fortfarande ömma bröst som varit ömma sedan i fredags vilket är ovanligt för mig, har annars bara ömma bröst runt ÄL. Känner inte så mycket annat, lite molvärk bara. Testandet fortsätter
Jag fick det bekräftat imorse och nu kan jag säga att jag är GRAVID :) hoppas att det går vägen! Vet inte hur bra det kommer synas på bilden men det är tydligt irl :)
Känner att jag verkligen vill skicka en stor kram till er alla för er fantastiska stöttning här på fl. Jag har känt mig nervös att vara delaktig i trådarna men glad att jag gjorde det! :)
Jag vill gärna vara kvar i tråden så jag kan följa er alla! :)
niomanader.se/nar-ska-man-egentligen-testa/
En bra sida med hcg tabell för alla oss som är mitt i besvikelsen över negativa test ;)
BIM -3 och negativt. Varför testar jag när jag inte ska?! ;)
Inbillar mig att brösten är lite ömma, på sidorna. Men jag minns inte om det brukar vara så vid mens.. jag har däremot mindre flytningar än jag brukar. Innan mens brukar det komma ganska krämiga flytningar, men nu är jag nästan helt torr.
Stort Grattis till alla fina plus! <3 <3
Negativt idag på bim -2. Jag vet mycket väl att jag kan plussa på lördag, har som sagt aldrig fått plus innan bim innan så varför skulle jag få det nu? ;)
Men jag blir ändå besviken, jag vill nu nu nu!
Fick veta idag att min bror och hans sambo väntar en liten tjej. Och då blir jag alldeles gråtmild, både för deras skull och för att jag själv också vill, men det vet ju ingen mer än vi..
Det är bara första månaden vi försöker, men tänk om det inte går? Bara för att det gått lätt innan..
Mensen kom som en klocka idag på BIM. Hänger gärna vidare i en juli tråd :)
Om nån vill starta en sån tråd vore det kul :)
Typiskt, men hoppas som andra skrivit att du blir gravid nästa cykel. :)
Och nu kom mensen exakt på dagen.. ändå skönt, då är det bara att köra nästa period :)