BIM Juni
Absolut, det ska jag göra! Då ses vi säkert i juli tråden då! haha

Så där ja. Nu kom mensen..
Kan det vara så att NC räknat fel ÄL-dag? För nu har jag fått mens 3-4 dagar innan deras beräkningar. Fick dessutom aldrig positivt ÄL test den här omgången. Kanske kan det vara att jag fått ÄL tidigare egentligen? För mina äggviteflytningar kom redan den 9e juni - CD 12. Och förra månaden fick jag positivt ÄL test 2 dagar efter mina äggviteflytningar. Denna gång tog jag ÄL test första gången den 14 juni så det kan redan ha varit för sent.
Aja nu ramblar jag på, men svårt o fatta det här. Lutealfasen skulle ju vara 14 dagar (det var den förra månaden) och den ska ju vara konstant. Men denna månad är den 10 dagar om jag utgår från NC's beräkning av min ägglossning. Fattar 0!!!
Här är min tempkurva:

så tråkigt.. Vi kanske ses då i aprilbebistråden med BIM i juli.
har också läst på mkt om det där.
kanske hade du för kort lutealfas denna menscykel?
10 dagar låter alldeles för lite.. Du hade nog ingen ägglossning denna omgång.
hade så förra månaden.. helt normalt någon enstaka gång.
om jag inte är gravid så ska jag endast tempa nästa menscykel.
Inga test alls :D mår nog bäst av det.
den kan ju ha gjort det.. kroppen är strulig ibland..
har du någonsin fått positivt äl-test?
jag VET att jag hade ÄL denna månad.
smärta och tydligt lhtest som blev i princip blankt dagen efter.
har testa tidigt-gravtest från babyplan som jag använt som en missbrukare sen ÄL+7. är på ÄL+12 nu. BIM 29/6. vet att det är ovanligt men vissa testar faktiskt positivt efter BIM. aja, kommer testa varje dag till testerna tar slut men köper inga nya. får jag mens så blir det endast temp nästa månad som jag fyller i för hand. passar på när man har semester.. ist för att slänga pengar i sjön på test och appar :)