mariamariamaria skrev 2021-06-22 09:33:56 följande:
Bra mindset! För det är så det är egentligen i slutändan, händer det så händer det. Tror att det kan vara ens kontrollbehov/rädslan för att inte lyckas som gör att man blir helt fanatisk, så är det för mig iaf.
Ok men då har du nog erfarenhet av en graviditet och kan känna igen dina symtom och sådär.
Är ni öppna med att ni försöker, tex med familj och vänner, eller är det hemligt?
Känner du dig mer emotionell nuförtiden? Jag känner verkligen det, igår såg jag en ganska nyfödd bebis på bussen och jag fick typ tårar i ögonen.. blev helt rörd. Känner mig så knäpp!! haha
Är det den biologiska klockan?!
Ja de är nog så för väldigt många fast man inte vill inse de :)
Ja grejen är att jag hade inte som helst symptom innan jag plussade med dotter, men en dag fick jag känslan: ?jag är gravid, jag måste koll? o jo, de va jag... fick en väldig lindrig graviditet med henne, mådde som en prinsessa VARJE dag fram till förlossning. Inga gravid symptom över huvudtaget.
Ja de kan nog va så faktiskt :) sov skit dåligt inatt, o hoppade över tempningen men tror som sagt inte de tagit sig alls denna månaden.
Kommer du hoppa över till juli tråden om du inte plussar nu?