Inlägg från: Hoppas2022 |Visa alla inlägg
  • Hoppas2022

BIM Juni

MBL1712 skrev 2021-05-21 10:21:22 följande:

Om ni kan så försök idag, det borde fortfarande vara inom det fertila fönstret. Jag hade positivt i förrgår och igår och negativt idag men tänker att det nog vore bra om vi fick till det idag då ÄL borde inträffa nu

Om jag förstått processen rätt menar jag ;p

Kommer tyvärr inte hinna få till det inom de 24 timmar ägget lever. Barnen har olika läggtider och kan vara uppe sent nu på en fredag.
  • Hoppas2022
    mangelica skrev 2021-05-21 13:56:35 följande:

Nu spammar jag med bilder, men ni får skylla på mig om jag ska sluta haha xD. Nytt äl test, helt plötsligt ganska så starkt igen, nära positivt kan jag väll tycka. Nära iallafall :). Eller vad tycker ni som har mer erfarenhet? Det har ju gått upp och ner ett par ggr nu så litar inte riktigt på det men haha xD.

Spännande :) kanske blir positivt imorgon då. Förresten vad är det för tester du använder? Själv använder jag RFSU.
  • Hoppas2022
    mangelica skrev 2021-05-22 13:57:46 följande:

Asså hjälp! Nu måste det väll vara positivt? :D

Stirrar som en galning på testet!!!

Det ser positivt ut ja :) Lycka till!!! :D
  • Hoppas2022

Kul med alla nya här :) välkomna :)

Imorgon är det en vecka sedan äl. Har absolut inga symtom :) tänkte testa med ett tidigt test på söndag. Är då på äl+10. När börjar ni testa er?

• Hoppas2022
    MBL1712 skrev 2021-05-26 21:21:27 följande:

Tänkte också börja testa på morsdag ;)

Clearmoon skrev 2021-05-27 10:33:52 följande:

Tänkte också testa på söndag, är då på ÄL +10. Inbillar mig det ger tur att det är morsdag....börjar ju bli knäpp nu hahahahaha x)

Haha ja hoppas morsdag ger lite extra tur :)
  • Hoppas2022

Jag kunde såklart inte hålla mig och testade med mitt testa tidigt test. Såklart var det helt blankt. Är på äl+8 nu. Så får vänta några dagar och testa med mina vanliga test då.

• Hoppas2022
    Elin11989 skrev 2021-05-28 14:12:34 följande:

Vilket test använde du? Jag är också på ÄL+8 och kunde inte heller hålla mig såklart.. testade med rfsu testa tidigt, det var blankt men blev ett svagt streck efter att tiden gått ut så inget att lita på, säkert ett spökstreck. Ska vänta några dagar med att testa om jag kan ;)

Såå spännande!!! Här blev det inget streck under eller efter testtiden. Hoppas det betyder att du är gravid!
  • Hoppas2022
    Elin11989 skrev 2021-05-28 14:12:34 följande:

Vilket test använde du? Jag är också på ÄL+8 och kunde inte heller hålla mig såklart.. testade med rfsu testa tidigt, det var blankt men blev ett svagt streck efter att tiden gått ut så inget att lita på, säkert ett spökstreck. Ska vänta några dagar med att testa om jag kan ;)

Glömde skriva att jag använder samma test!
  • Hoppas2022
    Wave Mother skrev 2021-05-28 15:14:28 följande:

Jag kunde inte hålla mig och gjorde också ett testatidigt-test idag. Detta är resultatet. Jag känner att jag kanske är galen, men visst är där två streck?! 

Det där skulle jag kalla trådens första plus :D vågar mig på ett stort grattis!!! Testa imorgon igen men med ett digitalt om du har så får du säkert det bekräftat!
  • Hoppas2022
    Clearmoon skrev 2021-05-30 16:22:24 följande:

Alltså herregud jag ÄR I CHOCK ????!!!! jag tog ett LH test för att se om jag vågade slösa det enda grav-testet jag hade hemma...hört Lh testerna kan visa positivt på hcg oxå. Och jag har aldrig fått ett så starkt test på Lh som idag!!! Så då bestämde jag mig för att ta digitala testet jag hade hemma. Och kolla detta ???? nu är jag suuuuperorolig istället för att få mens ????

Jag som cyklade (träning) typ tre timmar idag...kan det skada en så här tidigt graviditet ????

Stort grattis :D och på morsdag dessutom :) extra grattis <3
Svar på tråden BIM Juni