BIM Juni
Tror det är kört för mig denna månad :(
Tempen har störtdykt två dagar nu. Äl+8. Sist jag slutade med preventivmedel kom första mensen äl+9, så tror den är på ingång. Inga symtom på en ev. graviditet, så väntar mig mensen imorgon.
Tror det är kört för mig denna månad :(
Tempen har störtdykt två dagar nu. Äl+8. Sist jag slutade med preventivmedel kom första mensen äl+9, så tror den är på ingång. Inga symtom på en ev. graviditet, så väntar mig mensen imorgon.
Vanligt att tempen går ner runt den perioden då ägget ska fästa. Så ta det lugnt ett tag till :)
Tempen har gått ner till vanlig temp och negativt test på cd28. Tydligen enligt appen har jag 27 dagars cykler men eftersom jag äter progesteron kommer inte mensen förrän dagen efter avslut.
Men jag är ändå med i den här tråden med bim 29-30/6 ist, hehe.
Jag hade feber de dagar som är borta ur cykeln.
När jag tog fotot så var jag tvungen att dubbelkolla på stickan att det syntes något. Bilden plockade inte alls upp vad jag såg irl. Kunde hålla testet på en armlängdsavstånd och se ett svagt streck. Men nu är jag mest rädd för spökis! Och mens! Vill inte få upp hoppet... Så får vi se hur bra familjelivs upplösning av bilder är :)
Jag har också hört lite halvdåligt om både CB och rfsu. Vad rekommenderar ni att man köper som kan finnas i butik på apoteket? Digitala enbart? Vi hoppas, men törs som sagt inte ta ut någon seger i förskott :)
Kunde inte koncentrera mig på jobbet så sprang och köpte ett digitalt test! Tror fortfarande inte på det här... inga symptom alls, ont i bröstvårtorna men thats it.
Tack! BIM-1 idag. Det var tempen som gjorde att jag tog ett gravtest imorse.
Kraftigt för att vara min temp :) Den gick upp 0.13 grader. I normala fall så sjunker den med ca 0.2-0.3 dagen innan mens. Tempar du? :)
25% på graviditetstest hos apotea om någon vill bunkra haha ;)