• Salladen

BIM Juni

Rårakan skrev 2021-06-16 07:03:00 följande:

Så trist. Mensen kom på exakt dag. Hade det lite på känn men man bli ju ändå besviken. Nya tag med ÄL i midsommar :)

Vad tråkigt! Lycka till i midsommar :)
  • Salladen
    evelinagra1 skrev 2021-06-16 11:20:40 följande:

Har aldrig haft ont där heller, när jag tar på det så känns det som när man tar på ett blåmärke och det gör ont när jag tar upp benen mot magen, nu på morgonen har jag inte så ont längre utan det har kommit på kvällarna bara, hade även ont bak vid svanken igår kväll,har mått illa två dagar på morgonen och förmiddagen men idag känner jag ingenting så vet inte vad jag ska tro, får bara hålla ut några dagar till helt enkelt, tänkte testa mig med ett testa tidigt test på fredag även fast det egentligen är lite tidigt..

Ja okej jag förstår, hoppas att det är tecken på att det tagit sig :)

Tänkte också testa fredag! Då är jag ca BIM -2, så det ska nog vara ganska tillförlitlig. När var din BIM, midsommar?
  • Salladen
    evelinagra1 skrev 2021-06-16 20:24:12 följande:

Ja eller dagen innan midsommar, 24/6 är på äl + 6 idag tror jag :) hoppas du får ett plus!!

Du med! :)
  • Salladen

Tänkte egentligen testa mig imorgon men jag körde idag istället, (BIM-2 - -3) och det var tokblankt, inte en tillstymmelse till ett andra streck. Så jag ger upp hoppet för denna omgången.

Hoppas det går bra för er andra! :)

• Salladen
    Lucifer91 skrev 2021-06-17 08:00:54 följande:

Åh nej gör inte de.. läst om MÅNGA här i dessa forum som plussat så mycket senare. Av egna erfarenheter.. jag plussade med dottern på bim +2 och då endast super super svagt..

visade sig att jag är en låg hormonstörande.. o då tar de lite längre tid.. så ge inte upp än (:

Åh tack! Tror jag blev lite nedslagen eftersom jag hade lite mensvärksliknande smärtor igår. Plus att jag tog ett testa tidigt som då ska ge 99% säkerhet på typ BIM -4

Men tror inte jag kommer testa mer om inte mensen blir sen.

Jag ger inte upp hoppet men är försiktig med tankarna haha
  • Salladen
    Lucifer91 skrev 2021-06-17 12:37:18 följande:

Kvittar hur säkert testet ska bara innan bim, för är man en låg hormonare tar de lite längre tid. Säger detta av egen erfarenhet :)

Tack <3
  • Salladen
    Lucifer91 skrev 2021-06-18 14:22:40 följande:

Ok, här kommer testet... ska tillägga att i förrgår när jag tog ett när jag upptäckte flytningarna va de helt blankt.

Ser definitivt en svag linje, så spännande!!
  • Salladen
    Lucifer91 skrev 2021-06-18 15:48:15 följande:

Ja hade varit spännande om de varit ert grav test.. detta är ett ägglossningstest :p så jag förstår ingenting..

Jaha! Ja det var ju lite märkligt, men ändå spännande ;) det kanske är som någon skriver att det kan ge utslag på grav men inte hört talas om det innan. Förstår att du kanske är lite avig det om det nu skulle vara blankt för att det är för tidigt!
  • Salladen
    Lucifer91 skrev 2021-06-18 15:48:15 följande:

Ja hade varit spännande om de varit ert grav test.. detta är ett ägglossningstest :p så jag förstår ingenting..

Jaha! Ja det var ju lite märkligt, men ändå spännande ;) det kanske är som någon skriver att det kan ge utslag på grav men inte hört talas om det innan. Förstår att du kanske är lite avig det om det nu skulle vara blankt för att det är för tidigt!
  • Salladen

Jag tror tyvärr att mensen är på g här. Har haft väldigt ljust rosa flytningar nu innan lunch.

Dock inte så svullen som jag brukar vara men det kanske bara är så denna gången.

Tänkte träna nu på lunchen med förhoppningen att kroppen kan vakna till liv haha. Känner bara att jag vill ha mensen om det nu ändå inte blivit något.

Svar på tråden BIM Juni