BIM Juni
Haha ja, jag kan vara en av dem största testnarkomanerna på denna jord! Äl+6 idag och hadde ju inte förväntat mig att se ett sträck men mors dag och allt så kunde jag inte hålla mig haha :D

Haha ja, jag kan vara en av dem största testnarkomanerna på denna jord! Äl+6 idag och hadde ju inte förväntat mig att se ett sträck men mors dag och allt så kunde jag inte hålla mig haha :D

Super blankt asså haha jag fortsätter imorgin :)
Gott om tid! Har du några symtom?
Förstår dig ;) ÄL+6 är ju verkligen suuupper tidigt :)
Hade varit kul att höra en liten uppdatering av alla!
Vad är du på för dag nu? Hur mår du? Några symtom? :)
Nu har jag blivit HELT testgalen jag vet... (döm mig inte allt för hårt) men visst har det blivit starkare? Nedan två bilder är från nu efter jag hållt mig 2,5 timme
Mina tester idag va blanka! Haha tog ett testa tidigt från abblo pharma som skulle mäta från 5 mIU/ml väldigt bra test då det inte blev en tillstymmelse, det står att man kan mäta det från 8 dagar efter befruktning :). tycker att man kan se på dem allra flesta test området som ska bli färgat vid graviditet. Och då ballar man ur för att man ser det haha! Sen tog jag även ett från gravidkollen som mäter från 25. Totalt blankt det med, men är ju bara på äl+8 så känner mig ganska så lugn ennu :).
I övrigt så har jag en del mjölkiga flytningar, haft lite molvärk samt känner mig trött och irriterad. Magen är även svullen! Inget som jag tänker att jag måste va gravid för, men brukar inte ha det innan mens (vad jag kan minnas iallafall) haha xD
Slänger med mina blanka test ;)

Jag fick det bekräftat imorse och nu kan jag säga att jag är GRAVID :) hoppas att det går vägen! Vet inte hur bra det kommer synas på bilden men det är tydligt irl :)
Känner att jag verkligen vill skicka en stor kram till er alla för er fantastiska stöttning här på fl. Jag har känt mig nervös att vara delaktig i trådarna men glad att jag gjorde det! :)
Jag vill gärna vara kvar i tråden så jag kan följa er alla! :)
Äl+8, Har lite molvärk i magen idag igen. Har kommit lite till och från i några dagar. Va precis på toaletten och va lite lös i magen. Hoppas på att det är ett bra tecken! Ägget bör väll fästa typ nu om jag skulle ha blivit gravid. Då vågar i te tro allt för mycket på att det skulle vara tecken på graviditet. På äl+3 hadde jag ju super mycket molvärk och ilningar. Efter det har jag bara kunnat av det då och då.
Vi får se vad som händer, orkar knappt vänta till imorgon med att ta ett nytt test haha!
Jag längtar så efter en till liten bebis :)<3
Det är ju fortfarande så tidigt i "vår cykel" (vi som BIM:ar :7e) så de negativa testen behöver ju inte betyda något ännu
Håller tummarna för positivt test för dig längre fram i veckan eller till helgen!