BIM Juni
25% på graviditetstest hos apotea om någon vill bunkra haha ;)
25% på graviditetstest hos apotea om någon vill bunkra haha ;)
Jag vågade på mig att ta ett digitalt med morgonurinet och titta!! ????
Lite chockad just nu. Tog ett digitalt test nu på jobbet som visade positivt!! Med två småbarn så fick vi bara till det samma dag som positivt ÄL test men det var tydligen tillräckligt.
BIM idag och testade positivt imorse!!! :D
Alltså så himla himla glad för detta! Första försöket och allt, wow! Med sonen försökte vi i 6 månader (inte jättelänge, men när man är mitt i det och inte vet hur lång tid det ska ta var det tufft...)
Grattis till alla som plussat! Några av oss ses kanske i februaritråden?
Håller tummarna för alla er andra, många plus vill vi se nu i juni <3
1/6 Clearmoon, 27 år (2a försöket)
1/6 StoraMy, 33 år (1a försöket) PLUSSAT
2/6 Syren93, 27 år (3e försöket, 1 missfall)
2/6 Anonym(Ilse), 34 år (3e försöket)
3/6 Wave Mother, 37 år (2a försöket) PLUSSAT (tidigaste positiva test 28/5)
3/6 Skuggviol, 31 år (1a försöket, 2a barnet) PLUSSAT
3/6 eller 4/6 Wilmisenn, 22 år (3e försöket, 1 MA, 1 missfall) PLUSSAT (tidigaste positiva test 1/6)
4/6 Längtarefterdig, 33 år (3e försöket, 1 missfall)
4/6 Ssaarraa (1a försöket, 2 barn)
5/6 Mamma8212 38 år (1 försöket)
5/6 MBL1712, 35 år (1a försöket)
5/6 E, 28 år (första försöket - första barnet)
6/6 Elin11989, 31 år (2a försöket
7/7 Frokenaries (1a försöket, tredje barnet)
7/6 Hallonglass91, 29 år (3e försöket, 1 missfall)
7/6 mangelica, 29 år (1a riktiga försöket, barn nr 6)
7/6 juniprinsen, 37 år (2a riktiga försöket)
8/6 Lilila, 33år (försökt sen november, 3 missfall) tredje barnet
8/6 DrLavernius, 27 år (2a försöket, första barnet)
8/6 Ugglans, 23 år (1a försöker, andra barnet)
11/6 Viola94, 27 år (1a försöket, första barnet)
13/6 muffins88, 33 år (2:a försöket)
15/6 Rårakan, 36 år (2a försöket, barn nr 3)
19/6 Salladen, 31 år (2a försöket, första barnet)
20/6 senapp, 33 år (3:e försöket, 1 MA)
22/6 Sweetjelly, 32 år (4e försöket)
24/6, lidhu, 27 år (2:a försöket, 1 missfall)
26/6 Monkan93, 27 år (1:a försöket, andra barnet)
27/6 ElinVanessa12, 27 år (1a försöket, första barnet)
29/6 mariamariamaria, 30 år (2a försöket, första barnet)
29/6 Hoppas2022, 37 år (fjärde försöket, fjärde barnet)
Ja, det är väll så. Jag vet ju att det är ju inte
Kört förens mensen kommer. Men känns som det borde synas något nu :(.
För övrigt har jag molvörk/mensvärk till och från. Har haft nära till kväljningar i 2-3 dagar. Ömma bröst. Kanske några små attacker med illamående, men osäker kan va inbillning.
Uppsvälld mage. Och en slående trötthet! Ka ju inte säga att det ÄR tecken på graviditet man skulle kunna vara tecken på det.
Ja, jag kommer inte sluta testa, blir ett till testbimorgonbiallafall :).
Ja vi har samma bim :).
Ja fick du positivt äl test den 24, så hadde du troligtvis äl den 25 eller 26. Och således bara på äl+8-9. :). Jag hadde bekräftad äl den 24 med tempratur. Testade oxo positivt på äl test den 22 så har 100% koll på min äl den a månaden. Jag är alltså på äl+10 idag, bim-4 och det är fortfarande tidigt att testa för mig! Så det är ju ännu tidigare för dig :). Betyder inte att du inte ka få ett plus imorgin, det kan du ju, men sannolikheten är ju mindre :). Jag har testat varje dag från äl+6 haha jag kan inte stå emot att testa så det är ingen idé att ens försöka haha xD
Ska du testa imorgin igen? :)<3
Är så tacksam!! Efter en lång cykel (ägglossning dag 42) fick jag äntligen mitt positiva på första försöket. Värt all väntan! <3
Fick ett svagt positivt på det billiga först (syns knappt på bild), och tog sedan digitalt därefter.
Ja, men det va så sjukt! Jag behövde lixom inte vinkla testet för att se det ! Men efter 10 minuter försvann det :(. Så gissar på att det inte va något riktigt. Stod att man inte skulle läsa av testet efter 10 minuter. Sträcket kom nästan dirrekt och höll sig till ca 10 minuter och sen va det borta! Så weird!
Mensen kom som en klocka idag på BIM. Hänger gärna vidare i en juli tråd :)
Testade mig inatt med ett testa tidigt test (trodde det var morgon men visade sig att kl var 02). Det var helt negativt. Blev såklart jättebesviken då jag ändå känt mig gravid. Jag har BIM imorgon så testade mig på BIM -1 och är på ÄL +10. Hoppas det fortfarande finns en chans, men känns inte så ljust. Får se om jag testar imorgon bitti eller inväntar mens helt enkelt.
Vi kanske ska starta en juli tråd? :)
Idag började min mens, så jag flyttar över mig till julitråden.
Lycka till alla ni som fortfarande har BIM nu i juni! :)
Hoppas att juli blir din månad!:)
Höll mig 2,5 timme nu och tog ett till..
Men ett från apoteket..
Testade idag trots att jag lovade mig själv att inte testa förens jag passerat BIM men det är ju såå svårt att låta bli. Fick ju tre test med svaga skuggor förra cykeln och blev så besviken när jag inte var gravid så tänkte att jag inte ska hamna i den sitsen igen. Fick nu en svag rosa skugga, räknas som ett negativt test men gud vad det höjer ens förhoppningar :D Ska göra nytt test imorgon så får vi se om det ökar.
Jag fick fara till apoteket imorse o fixa fler test, men jo, jag vågar tro på de nu.. men känner INGENTING.
Wiiiiie! :)
Plussat idag!
BF 28 februari 2022.
Hej!
Jag har bim imorgon men testade igår positivt på gravid 1-2 veckor. Vaknade upp idag med lite spottings. Tog ett rfsu som var tvär negativt... Kunde inte hålla mig så tog ett clearblue test i eftermiddags trots att jag inte hunnit hålla mig så länge... Det var plus, om än ganska svagt... Vet inte vad jag ska tro, har haft 3 missfall sen i December så önskade verkligen att detta skulle gå vägen ????