Inlägg från: Hoppas2022 |Visa alla inlägg
  • Hoppas2022

BIM Juni

ugglans skrev 2021-05-30 19:46:45 följande:

Någon som vet när ägget tidigast kan fästa? :)

Efter tre dagar har jag läst.
  • Hoppas2022
    ugglans skrev 2021-05-31 06:59:33 följande:

Hade varit kul att höra en liten uppdatering av alla!

Vad är du på för dag nu? Hur mår du? Några symtom? :)

Äl+11 idag. Mår precis som vanligtvis innan mens. Har PMS, mollande värk och känner mig nedstämd. Känns som mensen ska komma när som. Håller ändå hoppet uppe så länge mensen inte dyker upp. Ska testa imorgon igen.
  • Hoppas2022
    MBL1712 skrev 2021-05-31 08:46:50 följande:

Håll modet uppe! :) har du testat idag? Jag tänkte ta ett test nu på morgonen igen men mannen har satt sig och jobbar precis där jag gömt testen :p väntar på en öppning

Nej, tänkte testa i morse men var så nödig att jag inte kunde hålla mig. Får testa imorgon istället :)
  • Hoppas2022
    MBL1712 skrev 2021-05-31 09:10:11 följande:

Dagens test, hjärtat klappar lite hårdare.. säkert en skugga men jag anar ett streck och såklart har jag nu fått lite högre förhoppningar:p (förstår att det inte syns något på bild)

Spännande! Hoppas det är början på något :)
  • Hoppas2022
    MBL1712 skrev 2021-05-31 09:10:11 följande:

Dagens test, hjärtat klappar lite hårdare.. säkert en skugga men jag anar ett streck och såklart har jag nu fått lite högre förhoppningar:p (förstår att det inte syns något på bild)

Kunde inte hålla mig och tog ett test nu när minstingen sover :) Fick en ytterst svaaaag skugga på mitt RFSU. Absolut inte ett positivt test men såå spännande och nu blir man ju extremt förhoppningsfull :D har tidigare månader bara fått helt blanka test med RFSU så hoppas verkligen detta betyder något och att det inte bara är en skugga.
  • Hoppas2022
    MBL1712 skrev 2021-05-31 13:24:02 följande:

Åh åh åh vad spännande!! :) lite glad att du inte kunde hålla dig för jag kunde inte heller hålla mig.. tog ett till nu, också med RFSU.. jag skickar med bild, vad tror du?

Du får gärna dela bild du med (om du vill så klart ;)

Så spännande! Två test kan väll inte ha fel? Tror det är positivt :) Din skugga är starkare än min! Min skugga försvann efter testtiden så fick ingen bild men tog bild efteråt för att se om den syntes med hjälp av mobilens justeringar och jag har en tydlig skugga som syns med rätt inställningar, får bara hoppas nu att det inte bara är just en skugga och att jag får ett starkare test imorgon! Jag ska försöka ladda upp bilder men är väldigt oteknisk så vet inte om jag lyckas :) Jag känner mig totalt ogravid och har pms men så var det sist jag var gravid med så jag hoppas verkligen!
  • Hoppas2022

Jag kunde inte hålla mig och tog ett nytt test efter 3 timmar, testet är fortfarande negativt men har nu en tydligare skugga. Hoppas verkligen att detta är begynnelsen på ett positivt test :)

• Hoppas2022
    MBL1712 skrev 2021-05-31 16:35:40 följande:

Iihhh det syns mer här!! :) oohhhh hur mycket längtar vi inte tills imorgon ;)

Jaaa längtar såå mycket :D blir ett tydligt svar för oss båda imorgon med morgonurin hoppas jag!
Svar på tråden BIM Juni