• mangelica

BIM Juni

Hallonglass91 skrev 2021-06-01 13:26:39 följande:

Jag testade också i morse trots att det är lite för tidigt kanske när vi har BIM 7/6, men kände mig för nyfiken, det var med ett vanligt RFSU gravtest och det var också helt blankt. :( Men lever på hoppet!

Ja det är nog i tidigaste laget, men har beställt så mycket tester (kalla mig testnarkoman, har 25 tester hemma haha)

Så skulle va kul och se vilken dag jag faktiskt kan plussa på :). Om det blir tidigt eller sent :P. Har hört om folk som plussar sjukt tidigt, som typ äl+6-8 så vore ju kul och se tänkte jag, men inget pluss ennu haha xD. Jag kommer fortsätta testa varje dag :).. man är så olika personer, jag vet att det är väldigt tidigt och tycker inte det är så jobbigt att få blanka test såhär tidigt, utan det blir jobbigt först på säg bim-2. Då känns det ju som dem flesta får ett pluss om man är gravid :).

Håll humöret uppe, det blir snart våran tur :)<3.
  • mangelica

JÄTTE STORT GRATTIS TILL ALLA SOM PLUSSAT! :D<3

Det vore kul om man skrev vilket datum man plussade på också? När man fick det första sträcket tänker jag på som man faktiskt såg utan att behöva vinkla och vrida :). Jag skulle tycka det va kul och se hur tidigt folk plussat :).

• mangelica

Äl+9 idag (Bim-5). Tog 2 test imorse, ett från abblo pharma som visade negativt, men ett från tent testa super tidigt som jag faktisk kunde ana en skugga på inom tiden. Men gick inte att få.med på bild tror jag. Kan ni se något? :)

För övrigt så har jag sedan igår haft nära till kväljningar, vilket har varit ett tidigt tecken för mig. Inte illamående utan att jag kvällen mig vid vissa syn/smak/lukt intryck.

• mangelica

Å vad gärligt med så många pluss! Grattis till er som plussat! :)<3

Själv sitter jag och surar lite idag :(. Är på äl+10/bim-4 och det börjar känna kört för min del, känns som det borde vara en liten liten skugga nu. Men så är det ju helt blankt. Första gången jag känner mig lite uppriven faktiskt, vill ju detta så mycket nu! Inbillar mig sträck på testen och springer tillbaka in till badrummet hela dagarna för att kolla på testen så jag inte bara missat det!

Äsch, jag fortsätter prova! Vet att det är lite tidigt ennu men känns som dem flesta får plus vid detta laget. Idag tog jag ett tent testa supertidigt och en sticka från gravidkollen som inte va ett tidigt test. Båda väldigt blanka...

• mangelica
    ugglans skrev 2021-06-03 06:12:27 följande:

Ägglossning +9 idag. Ser jag i syne?

Jag ser ett plus :)
  • mangelica
    StoraMy skrev 2021-06-03 07:19:33 följande:

Tack för grattisönskningar! Tog ett till digitalt imorse och fyller nu i listan.

1/6 Clearmoon, 27 år (2a försöket)

1/6 StoraMy, 33 år (1a försöket) PLUSSAT

2/6 Syren93, 27 år (3e försöket, 1 missfall)

2/6 Anonym(Ilse), 34 år (3e försöket)

3/6 Wave Mother, 37 år (2a försöket) PLUSSAT (tidigaste positiva test 28/5)

3/6 Skuggviol, 31 år (1a försöket, 2a barnet)

3/6 eller 4/6 Wilmisenn, 22 år (3e försöket, 1 MA, 1 missfall) PLUSSAT (tidigaste positiva test 1/6)

4/6 Längtarefterdig, 33 år (3e försöket, 1 missfall)

4/6 Ssaarraa (1a försöket, 2 barn)

5/6 Mamma8212 38 år (1 försöket)

5/6 MBL1712, 35 år (1a försöket)

5/6 E, 28 år (första försöket - första barnet)

6/6 Elin11989, 31 år (2a försöket

7/7 Frokenaries (1a försöket, tredje barnet)

7/6 Hallonglass91, 29 år (3e försöket, 1 missfall)

7/6 mangelica, 29 år (1a riktiga försöket, barn nr 6)

7/6 juniprinsen, 37 år (2a riktiga försöket)

8/6 DrLavernius, 27 år (2a försöket, första barnet)

8/6 Ugglans, 23 år (1a försöker, andra barnet)

11/6 Viola94, 27 år (1a försöket, första barnet)

13/6 muffins88, 33 år (2:a försöket)

15/6 Rårakan, 36 år (2a försöket, barn nr 3)

19/6 Salladen, 31 år (2a försöket, första barnet)

20/6 senapp, 33 år (3:e försöket, 1 MA)

22/6 Sweetjelly, 32 år (4e försöket)

24/6, lidhu, 27 år (2:a försöket, 1 missfall)

26/6 Monkan93, 27 år (1:a försöket, andra barnet)

27/6 ElinVanessa12, 27 år (1a försöket, första barnet)

29/6 mariamariamaria, 30 år (2a försöket, första barnet)

29/6 Hoppas2022, 37 år (fjärde försöket, fjärde barnet)

Grattis :)
  • mangelica
    Anonym (E) skrev 2021-06-03 07:54:08 följande:

Även om jag tagit tre st där alla visat positivt så är det svårt att tro på och sambon trodde definitivt inte på dem utan skulle ha ett digitalt (så pass bestämd att han själv kissade på en vanlig sticka bara för att se att dem inte kunde vara missvisande hahah!) så idag tog vi det, bim-2. CD30

Grattis :)
  • mangelica
    StoraMy skrev 2021-06-03 08:32:20 följande:

BIM-4 är ju väldigt tidigt att få plus på, man ser en del i trådarna som får plus på ÄL+8 men jag tror att de är i minoritet :) De flesta testerna rekommenderar väl att man tar från BIM!

Ja, det är väll så. Jag vet ju att det är ju inte

Kört förens mensen kommer. Men känns som det borde synas något nu :(.

För övrigt har jag molvörk/mensvärk till och från. Har haft nära till kväljningar i 2-3 dagar. Ömma bröst. Kanske några små attacker med illamående, men osäker kan va inbillning.

Uppsvälld mage. Och en slående trötthet! Ka ju inte säga att det ÄR tecken på graviditet man skulle kunna vara tecken på det.

Ja, jag kommer inte sluta testa, blir ett till testbimorgonbiallafall :).
  • mangelica
    ugglans skrev 2021-06-03 08:30:50 följande:

Skickar massor av lyckoönskningar till dig! <3

Tack vad snällt, det kommer behövas :)<3
  • mangelica
    Juniprinsen skrev 2021-06-03 11:07:40 följande:

Wow, vad många nya plus, grattis till er alla! :)

BIM -4 idag och tog ett CB early i morse som var helt negativt (Så även vanlig RFSU sticka).

Det står på CB earls att de ska vara supersäkra, men iom att jag har sen ÄL hoppas jag att det fortfarande kan finnas möjlighet att plussa senare.

Ska försöka hålla hoppet uppe till på måndag (BIM) iaf :)

Vi har samma bim :). När hadde du äl? Jag testade oxo tok negativt imorse! Slog hårt imorse, men känns som jag har mer hopp nu, bim-4 eller äl+10 som jag är idag är fortfarande ganska tidigt att testa :)
Svar på tråden BIM Juni