BIM Juni
Jag kommer inte kunna hålla mig. Jag vet att det troligen kommer vara negativt, men jag har test att slösa ;) Är på bim -3 eller -4 i morgon, ska testa då..
Jag kommer inte kunna hålla mig. Jag vet att det troligen kommer vara negativt, men jag har test att slösa ;) Är på bim -3 eller -4 i morgon, ska testa då..
Nu har jag blivit HELT testgalen jag vet... (döm mig inte allt för hårt) men visst har det blivit starkare? Nedan två bilder är från nu efter jag hållt mig 2,5 timme
Ni är fantastiska allihopa! Wow vilken pepp :)
Negativt på bim - 3 med testlagret. Brukar på utslag på - 4 på tidigare 4 graviditeter (inkl missfallet) usch denna eviga väntan...
Min glädje över skuggorna på testen var kortvarig :( fick blankt test nu på morgonen och mina spottings började i natt så får antagligen mensen imorgon eller på torsdag då.
Negativt på bim -4, men det väntande jag mig också.. plussar aldrig så tidigt. Nu väntar jag till fredag på -1, eller BIM om inte mensen kommer.
Här kommer en till bild.
Hörni, jag är i chock.
CD28, bim-4 och ett Babyplan testa tidigt.
Och nu kom mensen exakt på dagen.. ändå skönt, då är det bara att köra nästa period :)
Jag testade med två test till med samma urin efter lunchtid. Fick skuggor på dem med, det ena var lite rosa så de var starkare än i morse men inte så starkt som igår. Nu flera timmar senare är strecken kvar. Mina spökstreck från förra cykeln försvann några minuter efter testtiden. Det är verkligen såå spännande :) nu blir det inga nya test förens i morgon :)
Vid testtid:
4 timmar efter testtid:
Dagens test var likadant som igår så med all säkerhet är det spökstreck. Kan ändå vara gravid med tanke på att det är några dagar kvar till BIM :) känns som om det är evigheter till på söndag och mitt predictor early!
Frågar lite i denna tråden också då jag inte vet hur jag ska tänka kring BIM.
Jag har nämligen varit med här i tråden tidigare men hade BIM i början på juni och fick min mens. Fick äl tidigare, den 14e istället för beräknat den 17e.
Jag brukar ha en cykel på 28 dagar men ibland 27.
Jag fick glad fast gubbe på digitala den 14e.. Men tänkte att jag har väl bim ändå som vanligt den 1/7, eller ska jag tänka att den är tidigare nu då? 28e, 29e, 30e juni?
Här är testet från i morse :) BIM är den 1/7 så jag har tid på mig att plussa :) har du möjlighet att dela dina? Jag tänker att mina har inte fått någon ökning sen i förrgår samt att i bruksanvisningen står det att det enbart är två tydliga streck som räknas som positivt så än så länge tolkar jag mina som negativa men hoppas innerligt att det blir positivt i dagarna.
En vanlig bild och två retuscherade:
Godmorgon! Testade att ta ett nya test idag och fick detta:
Eftersom att jag fick negativt på det digitala igår känner jag att jag inte tror på detta innan det digitala visar det. Funderar på om man kan spara morgonurinet kallt i kylskåpet (såklart ordentligt täckt) och sedan ta ett nytt test med ett digital under dagen.
Hur skulle ni tolka detta? :/