• fuffen

Kännetecken vid cannabisrökning

Är så trött på att varje gång en anhörig skriver och ber om råd gällande drogmissbruk så dyker knarkförespråkarna upp som ogräs på en sommaräng och ska förespråka om hur bra cannabis är och inte farligt bla bla

Visa respekt för trådstarten och håll er drogpropaganda borta

Hur vore det om moderatorerna såg över dessa trådar

• fuffen
    Anonym (Bekymrad) skrev 2021-05-07 15:25:09 följande:
    Jag kan faktiskt förstå frustrationen hos de som skriver om sin besvikelse över hur samhället hanterar nåt som är hjälpsamt för dem och jag kan också förstå att de tar alla chanser att få uttrycka detta, speciellt när deras egna trådar tas bort av moderatorerna.( Modereringen på FL är ju f.ö. under all kritik, helt irrationell och fungerar inte överhuvudtaget)

Med detta sagt är jag ändå tacksam att du ber om respekt mot trådstartaren (dvs mig i det här fallet).
     FL kanske inte är rätt forum för dessa personer då forumsreglerna säger klart och tydligt vad som är ok eller inte, många klarar tyvärr inte av att läsa reglerna eller förhålla sig till dom, eller struntar helt enkelt i det (men då ska man inte gnälla sen heller)

Jag håller med råden om att du ska be personer som arbetar med droger och ungdomar om råd, på nätforum får du tyvärr  svar från pro-cannabis personer med egen agenda, dom skiter tyvärr i din son och vill bara legalisera droger.
Svar på tråden Kännetecken vid cannabisrökning