• Love-V1

Är jag gravid ?!!

Hej har regelbunden mens och stickor och app synkar på dagen. Använder CB digitala och fick blinkande gubbe 9 dagar i sträck. En vecka exakt efter nu så har jag fått ljusrosa blödning . Vad tror ni ? Kan det vara nidblödning ? Känns väldigt tidigt att få mens nu då jag ska ha den om en vecka.

• Svar på tråden Är jag gravid ?!!
  • MBL1712

Kan nog mycket väl vara en nidblödning. Den sker väl för att ägget fäster och det brukar vara ca en vecka efter ÄL.

Men fick du positivt på ÄL test i 9 dagar i rad eller var det 9 dagar sedan du fick pos ÄL test?

• Love-V1
    MBL1712 skrev 2021-05-08 20:51:04 följande:

Kan nog mycket väl vara en nidblödning. Den sker väl för att ägget fäster och det brukar vara ca en vecka efter ÄL.

Men fick du positivt på ÄL test i 9 dagar i rad eller var det 9 dagar sedan du fick pos ÄL test?

Jag började testa lite sent för jag brukar alltid ha på dagen som appen visar. ÄL enligt appen var 1maj , jag började testa 29: e och fick då blinkande gubbe och fortsatte ta då jag trodde den skulle bli fast men den blinkande resterande testen också. Kan ju vara utebliven äl också

Men eftersom jag fick blödning nu blev jag förvirrad. Nu idag är det exakt en vecka efter äl om man ska gå enligt appen.
  • Aliona

Det går naturligtvis inte att säga om du är gravid eller inte och alla gissningar är just bara vilda gissningar, men om man tittar på tiden som du skriver så låter det som en nidblödning.

• Love-V1

Nej såklart , man är så nyfiken bara :) har inga andra symptom känner mig varm men inget som visar på någon förhöjd temp, men väldigt trött och yr.

Svar på tråden Är jag gravid ?!!