Ni som kollar amatörporr
När det gäller porrsurfande så verkar ju amatörporr vara mest populärt här vad jag har sett. Men vilken typ av amatörporr är det ni söker? Försöker ni hitta klipp med svenska amatörer?
När det gäller porrsurfande så verkar ju amatörporr vara mest populärt här vad jag har sett. Men vilken typ av amatörporr är det ni söker? Försöker ni hitta klipp med svenska amatörer?
Kollar ofta efter porr med äldre mulliga kvinnor. Tycker om mjuka rumpor och mjuka magar. Lite som min partner. Gärna i sexuella situationer med två män.
Filmer från nakenbad är inte dumt.. Gärna där nån främling blir inblandad.
Men jag kan va lite periodare, tycker om lite av varje.
Tips på bra sida för Svenska filmer?
Jag söker bara på amatörporr och så kommer det upp. Det spelar ingen roll om det är svenska eller inte.
Söker bara på amatörporr.... gillar inte titta på unga...minst 40 och uppåt....slick, sug och knull är det jag vill se...nationalitet spelar ingen roll för mig.
Bara att gå in på valfri porrsajt och söka på "homemade" så kommer det upp massor. Nationalitet bryr jag mig inte om, inte som att jag bryr mig om vad de säger liksom.
Tittar bara på amatörporr. Gillar att se missionären och doggy. Kanske lite när kvinnan får smisk också om det finns. Vill se hur det är på riktigt.
Jag gillar att se på något som är äkta! Inte de här fejkade kvinnorna med stora silikonbröst utan kvinnor och män för den delen, som kanske har lite skavanker, sen gillar jag att se mycket smek och sug och slick.
Tittar bara på amatörporr. Gillar att se missionären och doggy. Kanske lite när kvinnan får smisk också om det finns. Vill se hur det är på riktigt.
Glömde tillägga att jag gärna vill höra kvinnan komma också. Behöver inte vara skrik men älskar klipp där man hör när hon kommer.
Bara gå in på nån av de stora sajterna. Söka, Amateur, Homemade, Couple eller POV (Point of view)