• Anonym (Cleamenten)

Slidförsnävning och blygdläppsförminskning

Hej

Någon här som gjort slidförsnävning och/eller blygdläppsförminskning? Kan ni berätta om hur ont det gjorde? Blev ni nöjda? Blev sexet bättre? Om ni exempelvis fick in vatten slutade detta efter operation?

Hur blev blygläoparna Blev ni nöjda? Tog de för mycket eller för lite?

• Svar på tråden Slidförsnävning och blygdläppsförminskning
  • Anonym (...)

Förlåt för korkad fråga men vad menar du med att få in vatten?

• Anonym (E)

Vad har du för slags problem som gör att du funderar på en sån operation?

• Anonym (Ellen)

Tyvärr får man bara oseriösa svar när man skriver om sådant här på detta forum; har själv prövat.

Jag kan tyvärr inte berätta om erfarenheter men ska själv på en konsultation för slidförsnävning nu i maj. Upplever många problem pga att jag är för vid i underlivet.

• Anonym (Avundsjuk)

Jag är väldigt avundsjuk på er kvinnor som har valet.

Som kort man med liten penis är det bara att "gilla läget" vilket ni slipper.

Det hade inte hjälpt om jag så hade 500 miljarder eftersom det inte går att förlänga kropps och penislängden 10 cm.  

• Anonym (Cleamenten)
    Anonym (Ellen) skrev 2021-05-10 22:25:07 följande:

Tyvärr får man bara oseriösa svar när man skriver om sådant här på detta forum; har själv prövat.

Jag kan tyvärr inte berätta om erfarenheter men ska själv på en konsultation för slidförsnävning nu i maj. Upplever många problem pga att jag är för vid i underlivet.

Ok jag har gjort opertion nyligen ville veta hur andra upplevde det väldigt nöjd med blygdläppsförminskningen det andra är föt tidigt att uttala sig om. Se till att välja en bra kirurg som är inriktad på just intimkirurgi
  • Anonym (blygdläppsförminskning)

Gjorde en blygdläppsförminskning för 2 år sedan. Jag hade ont och obehag ganska länge av svullnaden & stygnen som skavde. Tyckte att det tog flera månader innan allting hade satt sig ordentligt och man fick se och känna det ?slutliga? resultatet av förminskningen. Ska jag vara petig så hade de kunnat ta mer på ena sidan för det är inte helt symmetriskt. Men jag är ändå sjukt nöjd med slutresultatet!

• Anonym (Tentakel)

Qwuinnor skola icke ändre sitt sköte för att passa in. Var stolt om man fött barn det finns inkontinensskydd stora underliv med mycket hud här och där kan skydda mot infektioner så det gör ingenting om man har massa saker som hänger där

• Anonym (Tentakel)
    Anonym (blygdläppsförminskning) skrev 2021-05-12 08:13:45 följande:

Gjorde en blygdläppsförminskning för 2 år sedan. Jag hade ont och obehag ganska länge av svullnaden & stygnen som skavde. Tyckte att det tog flera månader innan allting hade satt sig ordentligt och man fick se och känna det ?slutliga? resultatet av förminskningen. Ska jag vara petig så hade de kunnat ta mer på ena sidan för det är inte helt symmetriskt. Men jag är ändå sjukt nöjd med slutresultatet!

Neeeej ;(
  • Anonym (...)
    Anonym (Cleamenten) skrev 2021-05-12 06:20:55 följande:

Ok jag har gjort opertion nyligen ville veta hur andra upplevde det väldigt nöjd med blygdläppsförminskningen det andra är föt tidigt att uttala sig om. Se till att välja en bra kirurg som är inriktad på just intimkirurgi

Min fråga om att få in vatten var faktiskt inte oseriös utan jag är genuint intresserad vad du menade. Jag kan själv få in vatten när jag badar men trodde att det var normalt? Sen har jag själv tänkt på att jag nog är ganska stor där nere. Inget behov av att förminska blygdläpparna, de är ganska små, men själva slidan har nog aldrig varit tight ens innan jag födde barn. Jag känner knappt penetrerande sex. Det har aldrig varit problem för killarna att komma av det men för mig är allt annat än bakifrån helt

meningslöst. Trots att jag har bra knip enligt BM. Men vem orkar ligga och knipa statiskt hela samlaget igenom? Och ärligt talat märker jag ingen skillnad i hur skönt det är när jag kniper eller inte.
  • Anonym (Frida)

Kan du uppdatera om hur det blev nu efteråt? slidförsnävning främst.

Svar på tråden Slidförsnävning och blygdläppsförminskning