Ni korta män
Dom kan sänka sina krav. Gå på tjocka/feta/fula kvinnor som inga andra män vill ha.
Dejting är en summa av alla egenskaper. Som kort kan du kompensera genom att vara populär, kändis , rik osv.
Dom kan sänka sina krav. Gå på tjocka/feta/fula kvinnor som inga andra män vill ha.
Dejting är en summa av alla egenskaper. Som kort kan du kompensera genom att vara populär, kändis , rik osv.
Att jag har krav på en kvinna som kort ?
Jo, precis. Kvinnor gillar inte när män förklarar hur dom fungerar. Även när statistiken talar sitt tydliga språk.
Det känns som att många kvinnor tror att verkligheten är som på film. Där alla har lika stor chans att träffa någon.
Upplever att trots att jag är nästan normallång (178cm) så har jag blivit bortvald för att jag är kort.
En tjej jag var jättekär i under gymnasiet sa det rent ut, att hon hade velat vara tillsammans med mig om det inte vore för att jag är kortare än henne (Hon är 186). Nu strulade vi och hamnade tom. i säng vid åtskilliga tillfällen, ibland i samband med fest, ibland om hon hade tråkigt. Hon var min första, jag hennes. Men hon ville inte vara tillsammans med mig pga min längd. Nån slags kompisrelation med sex. När hon ville det.
En annan tjej jag var sambo med klagade på att hon inte kunde ha klackar, att hon inte ville känna sig "stor". Detta trots att jag vägde 30kg MER än henne, men hon var "större" för att hon är 1cm längre. Allt gymmande och anabola i världen räckte inte för henne för jag var ändå för kort.
För att jag inte attraheras av tjocka ?
Korkad ? Vad grundar du det på ?
Well...2 är hälften av de kvinnor jag varit med så ok hälften av min sanning, inte hela.