Inlägg från: Anonym (K) |Visa alla inlägg
  • Anonym (K)

Ni korta män

Anonym (Tolkningsföreträde för kvinnor på FL) skrev 2021-05-15 08:57:00 följande:

Kass manssyn och offerkofta är uppenbarligen inget hinder när jag ser mig omkring. 

Och i din värld är kass manssyn och offerkofta är synonymt med att inte finna din personlighet attraktivt.

Det är givetsvis inget hinder att hitta än partner att man inte vill ha dig.
  • Anonym (K)
    Anonym (Tolkningsföreträde för kvinnor på FL) skrev 2021-05-15 08:58:01 följande:

Man väljer inte att vara kort men man väljer att vara tjock.

Och?

Det har fortfarande inget att göra med att kvinnor inte finner din personlighet attraktiv.
  • Anonym (K)
    Anonym (Tolkningsföreträde för kvinnor på FL) skrev 2021-05-15 08:58:01 följande:

Man väljer inte att vara kort men man väljer att vara tjock.

Och?

Det har fortfarande inget att göra med att kvinnor inte finner din personlighet attraktiv.
  • Anonym (K)
    Anonym (Steffe) skrev 2021-05-15 09:55:29 följande:

Varför är det känsligt att konstatera att en person är tjock men inte att personen är kort? Att man är tjock kan man påverka, inte längd, så då borde det vara mer tabu att konstatera att någon är kort.

Det är inte en dugg känslig eller tabu för många att konstatera att någon är tjock / smal / kort / lång whatever.

Jag tycker inte att det är känslig alls.

Men det innebär fortfarande inte att tjocka kvinnor vill banta för att dejta dig / Pelle osv.

Vill kvinnan inte ha er spelar ingen roll om hon väger 40 eller 200 kg.

Eller påstår du att tjocka kvinnor jagar er hela tiden?
  • Anonym (K)
    Anonym (Skatan) skrev 2021-05-15 10:32:05 följande:

Jag (Tolkningsföreträde för kvinnor på FL) är 190 cm och har varit gift +25 år så du tjejgissar fel.

Vad tänker du om att många kvinnor ratar män som är för korta eller har för liten kuk oavsett hur självsäkra och fina personligheter de har? Kvinnor är precis lika ytliga som män även om de hycklar om det.

Det är insidan som räknas och andra floskler lurar ingen. Har du utseendet emot dig har du svårare att få visa vilken fin person du är oavsett kön.

Ja , du alltid kommer på att du är plötsligt 190 cm och gift när du inte får svaren du önskar .

Tyvärr känner man igen ditt sätt att skriva oavsett antal olika nicks.

Alla får rata vem man vill såklart , det är inte ens skylighet att vara ihop med folk de inte vill ha.

Givetvis får man skylla sig själv om man förblir ofrivillig singel på grund av orimliga krav , oavsett kön.
  • Anonym (K)
    Anonym (Hemmablinda fruntimmer) skrev 2021-05-15 16:58:31 följande:

Det går verkligen inte in i skallen på dig...

"Nej det är inte alltid så lätt att banta- och alla har inte råd med att förstora  brösten..."

Vem har sagt att det är lätt? Det är fortfarande möjligt om man vill tillräckligt.

Gällande kroppslängd så hjälper varken vilja eller pengar om en man vill bli 20 cm längre. Även om du har 1000 miljarder i förmögenhet så är fortfarande bara att "gilla läget".

När det kommer till kukstorlek handlar det varken om vad man vill och även om du har en miljard så får du "gilla läget". 

Det är fortfarande MÖJLIGT för kvinnor att operera brösten och det är helt upp till dem att VÄLJA  att göra det som krävs eller avstå. Hon behöver aldrig "gilla läget". 

Numera kan män VÄLJA att inte vara tunnhåriga eller flintis. Även om det kostar så finns i alla fall valmöjligheten.

Alla vill inte ha silikonbröst heller.

Det är enorm skillnad mellan äkta och fejkbröst.

Och det finns också operationer som kan göra det folk längre.

www.bbc.co.uk/news/world-55146906
  • Anonym (K)
    Anonym (Pelle) skrev 2021-05-15 23:18:23 följande:

Att operera benen längre är en lång och smärtsam operation som kan kosta upp till 2 miljoner.

Hade det varit lika enkelt som att gå ner i vikt hade knappt någon varit kort idag.

Och du har operat brösten själv och upplevde det trevligt och smärtfritt????

Alla jag känner som har opererat brösten upplevde det som väldigt smärtsamt.

Och du har flera gånger påstått att det inte går.

Det är inte samma sak som att det är dyr och smärtsam.
  • Anonym (K)
    Anonym (Pelle) skrev 2021-05-15 23:18:23 följande:

Att operera benen längre är en lång och smärtsam operation som kan kosta upp till 2 miljoner.

Hade det varit lika enkelt som att gå ner i vikt hade knappt någon varit kort idag.

Och du har fortfarande inte svarat på varför skulle kvinnor som inte vill ha dig gå ner i vikt och skaffa silikonbröst för din skull.

Det är irrelevant att det är möjligt om kvinnan inte vill själv.
  • Anonym (K)
    Anonym (Lakritsorm) skrev 2021-05-15 20:19:44 följande:
    "Alla vill inte ha silikonbröst heller.
    Det är enorm skillnad mellan äkta och fejkbröst."
    Det är fortfarande ett VAL kvinnan gör. 
    Och det finns också operationer som kan göra det folk längre.
    www.bbc.co.uk/news/world-55146906

Varför sitter det så hårt åt att erkänna att kvinnor slipper gilla läget?

Sitter offerkoftan så hårt?
    Ja , kvinnor slipper gilla läget. Aldrig skrivit motsatsen.

Men vill man inte ha silikonbröst och vill inte ha dig och Pelle och liknande män och är nöjda med livet då har man inte offerkofta.

Det är du /ni som gnäller och är missnöjda med livet.

Du verkar inte förstå vad ordet offerkofta betyder.

Att finna er oattrakriv har inget att göra med offerkofta.

Ni accepterar nämligen inte att kvinnor är nöjda utan er ,och utan att falla er i smaken.
  • Anonym (K)

Hur många nicks har du?

Det är upp till männen att tacka nej till kvinnor de finner oattrakriva. Hur skulle kvinnor komma undan med inte falla dig i smaken annars? :)

Korta kvinnor ses inte generellt som oattrakriva heller , så det går inte att jämföra korta kvinnor och korta män på det sättet om man nu envisas med att bara koncentrera sig på manlig/kvinnlig skönhetsideal.

Anonym (Normalt) skrev 2021-05-16 10:18:05 följande:

Jag är 190 cm och gift sedan 25 år. Vad jag vänder mig emot är kvinnors hyckleri vad gäller betydelsen av mäns längd och penisstorlek.

Min egen teori är att detta skulle få kvinnor att framstå som lika ytliga som männen. Man säger att det är personligheten som räknas men ändå ratas MASSOR män bara för att de inte haft samma tur som jag i genlotteriet.

Att lyfta fram undantag bevisar INGENTING. 

Varför är det BARA män som skall vara långa (gärna stor kuk), vältränade, ha humor och självförtroende?

Kvinnor kommer undan med att vara korta, tjocka, tråkiga våp.

Svar på tråden Ni korta män