Anonym (Elisabet) skrev 2021-05-14 21:29:28 följande:
Det sista du skrev är HELT FEL-min man är kort men han är manlig och tjänar mer på en mån än vad jag gör på ett år!!
Men jag vet vad du Pelle har för problem med kvinnor- det har du skrivit många ggr - tjejerna du vill ha MÅSTE vara supersmala - liknande anorektiker helst och inte ha större storlekar i kläder än x-small el möjligtvis small-
Där går DIN gräns-eller hur??
Jag är tex smal-för smal enligt mig själv, men jag har ett problem jag KAN INTE köpa small tröjor, linnen eller spec jackor - pga att jag har så stora bröst (naturligt stora=av någon anledning sätter sig allt fett på mina bröst)
Så jag KAN inte ens köpa medium tröjor eller jackor speciellt- utan då måste jag välja en stor storlek som tex xxl-large (beroende på märke osv) och då ser jag jaf lite tjock ut typ...I en jacka i alla fall - bara pga mina bröst...fast jag ä smal i övrigt...
Men du verkar ju trevlig och vettig för övrigt så varför inte prova en tjej som inte ser super smal ut...eller du kanske gillar tjejer med små bröst, händer. fötter och dom som är korta - som det handlade om,nej det var ju korta killar TS frågade om t.o.m ha ha
Ursäkta TS att jag skrev lite mycket Off Topic!!
Jag har inte fel bara för att din man tjänar mer än snittet. Jag pratade generellt. Det finns undersökningar på det. Så det är inget jag hittar på.
www.svd.se/langa-man-tjanar-mer
Oj, hur stora bröst har du om du säger att du är smal men måste köpa xxl ? Låter jobbigt med så stora bröst ...
Generellt så brukar smala ha små bröst. Men såklart sätter sig fettet olika beroende på vad man har för anlag.
Tack, det var snällt :).
Jag är rätt obrydd när det gäller längd. Ett par cm längre än mig är okej också. Den längsta jag dejtat har varit 178 och några på 176. Men jag har inte haft något flyt med långa tjejer då flera haft problem med min längd.
När det gäller vikt har du fel i att hon behöver vara super smal. Mitt ex var normalviktig och jag tycker hon var super het. 167 cm och 52 kg. Perfekt.