Tjejer, vad tycker ni om otrohet?
Jag var bara nästan otrogen. Det bästa som hänt mig. Jag vaknade upp och lämnade min man.
Tror att i många fall så är det relationen det är fel på, inte personen. Båda bär skuld.
Jag var bara nästan otrogen. Det bästa som hänt mig. Jag vaknade upp och lämnade min man.
Tror att i många fall så är det relationen det är fel på, inte personen. Båda bär skuld.
Menar du på allvar att det var din partners fel att du inte kunde lämna relationen på ett värdigt sätt? Det var det INTE.
Att du var för feg för att avsluta relationen på ett värdigt sätt har inte ett dugg med relationen eller din ex partner att göra. Det är helt och hållet ditt eget fel. Det enda du kan klandra ditt ex för är möjligen attt ha medverkat i att göra realtionen dålig. DET är man två om. Hur du sen valde att hantera ditt missnöje är helt och hållet DITT ansvar.
Fegt av dig att försöka lägga skulden för dina egna brister och agerande på ditt ex.
Det ena utesluter inte det andra. Bara för att han var ett svin betyder inte det att du slipper ta ansvar för dina val och handlingar. Han ansvarar för vad han gjorde, men du ansvarar för vad du gjorde, det kan du inte lägga på honom eller er relation.
Vettu ärligt talat så är jag jävligt glad för din skull! Du är ett föredöme för andra som är i din situation