Inlägg från: Anonym (K) |Visa alla inlägg
  • Anonym (K)

Tjejer, vad tycker ni om otrohet?

Anonym (Nia) skrev 2021-05-17 10:43:56 följande:

Killar får inte vara otrogna, då är dom svin.

Som tjej däremot så har jag rätt att ligga med vem jag vill. Jag har rätt till ett bra sexliv.

Självklart är det så fast jag tillfredsställer min kvinna så bra så orkar hon vara otrogen så vassego
  • Anonym (K)
    Anonym (J) skrev 2021-05-17 10:34:20 följande:

Ååh, gäsp, bryr mig inte. Mår väl så förbannat bra nu, om man jämför med då. Då när han smygläste alla sms och annat, snokade i mitt FL-konto, outade privata saker till andra, raggade på andra, våldtog mig, stal min telefon, kontaktade min familj och försökte skämma ut mig, kontaktade vänner och kollegor och sa att jag var psykiskt sjuk, lurade till sig uppehållstillstånd etc...

Skulle ha knullat med den där klasskompisen. Han tror ju ändå att jag gjort det. Till slut så sa jag att jag gjort det också. Eller sa gjorde jag inte, det var en sms-konversation. Gjorde slut via sms. Ångrar inte det heller.

Vettu ärligt talat så är jag jävligt glad för din skull! Du är ett föredöme för andra som är i din situation
  • Anonym (K)
    Anonym (J) skrev 2021-05-18 06:37:32 följande:

Sarkastisk eller..?

Nä jag tycker det var bra gjort av dig att du tog dig ur relationen, inte alla som lyckas göra det.
Svar på tråden Tjejer, vad tycker ni om otrohet?