• Sat 15 May 2021 09:30
    1000 visningar
    3 svar
    3
    1000

    HJÄLP, syskonvagn eller inte???

    Hej,

    Ja som rubriken lyder, ska man ha syskonvagn eller inte? väldigt svårt att veta innan!!

    Väntar syskon i augusti och vårt andra barn fyller två år när bebisen är beräknad. Vi gillar att gå ut och gå till lekparker osv, han gillar att åka vagn men har aldrig haft behov att sova i den.
    Vi har idag en Bugaboo Buffalo i svart som vi är supernöjda med (Förutom att tyget håller på att bli solblekt).


    Är intresserad av att köpa en ny Donkey3 och sälja Buffalon innan den blir för solblekt men är rädd för att Donkeyn ska vara för liten i sittdelen. Vårt stora barn är nu 90 cm och väger 14,5 kg, så undrar om den kommer bli för liten?

  • Svar på tråden HJÄLP, syskonvagn eller inte???
  • Sat 15 May 2021 10:23
    #1

    Mitt svar är ja. Du behöver syskonvagn till någon som bara är två år. Och nej, jag hade inte köpt bugaboo för jag tycker att sittdelen blir för trång fort i syskonvagn.

  • Mon 17 May 2021 23:01
    #2

    Helt klart syskonvagn, men sälja buffalon i delar så kan du spara sittdelstyget från buffalon och ha på donkeyn :)

  • Tue 18 May 2021 14:11
    #3

    Jag köpte en carena Gotland. Ända vagnen som inte kostar en månadslön, har liggdel och har 25 kg per sittdel :)

Svar på tråden HJÄLP, syskonvagn eller inte???