Inte okej för henne att sonen följer med på semester
Jag ids inte umgås med så känsliga människor som kräver särskilda hänsynstaganden hit och dit så jag hade låtit henne ta huset själv och därefter helt avpolletterat henne.
Jag ids inte umgås med så känsliga människor som kräver särskilda hänsynstaganden hit och dit så jag hade låtit henne ta huset själv och därefter helt avpolletterat henne.
Bonussonen bor 80 mil här ifrån så det kommer bli svårt att få till någon träff innan semesterveckan. Han var dock och hälsade på oss i helgen varpå mina barn frågar sin bror om int Egan ville följa med på midsommar. Och han blev jätteglad och tittade undrande på mig. Vi har hyrt ett hus som rymmer oss alla och har även 2 platser över så plats finns.
Jag FÖRSTÅR verkligen min väns känsla då vi är väldigt likadana. Och jag hade aldrig tagit med en kompis eller så men detta är ju sambons son och barnens bror. Och han har separerat igår faktiskt och är ensam nu. Jag hade inte mage att då inte säga att han ?självklar är välkommen?. Jag vet hur min vän är och vi är lika MEN här skiljer vi oss. Han tillhör vår familj och jag tycker att hon har rätt till sina känslor men om det hade varit jag hade jag ALDRIG sagt så. Jag hade känt mig egoistisk.
Men hon är mer ego än mig och jag har fått anpassa mig väldigt mycket efter hennes behov på senare år. Men detta har jag väldigt svårt för.....