Inlägg från: Anonym (Hårdare) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hårdare)

Lockar en upptagen kvinna dig?

Går igång på tanken att en kvinna som inte får sina behov tillfredsställda smyger över till mig och har hett sex. Skulle funka att han är med på noterna också och "lånar ut" sin partner och hon sedan går hem och fortsätter där. Har nästan varit med om det med en kompis fru men de backade ur i sista stund.

• Anonym (Hårdare)

Men håll nu era hästar. Ts frågar "tänder du på tanken" och vem har inte haft förbjudna tankar, drömmar eller fantasier någon gång?

Snacka om att man blir dömd i förväg bara för något så oskyldigt som en tanke.

• Anonym (Hårdare)

Tänder på tanken på att jag smyger in till henne i deras säng som vi kommit överens om. Ligga och smeka varandra och hångla men måste vara tysta för att inte väcka honom. Slutar med att jag tar henne bakifrån och hon kan inte hålla sig från att ta hans kuk i munnen samtidigt...

• Anonym (Hårdare)

Fanns det inte en likadan tråd tidigare där någon frågade om kvinnor lockas av att förföra en upptagen man?

• Anonym (Hårdare)
    Anonym (rätt ska va rätt) skrev 2021-05-21 14:54:24 följande:

Enkel statistik: De allra flesta förhållanden är INTE öppna, de allra flesta som är ligger med andra gör det INTE med sin partners medgivande.

Men allt detta kan ju lätt undvikas genom att ställa frågan. Men det verkar ju du tycka är alldeles för känsligt... hmmm undrar vad det beror på

Visst kan man fråga men allvarligt så är det väl inte troligt att man, innan man hånglar loss eller vad man nu gör, frågar om hen har en annan partner? Tänk själv om man träffar på någon snygging på krogen så är det väl inte den första frågan man ställer
  • Anonym (Hårdare)
    Tukt skrev 2021-05-21 17:17:59 följande:

Nja. Jag vill ju i grunden inte att människor alls ska vara otrogna, men respekterar att det ibland kanske är det minst dåliga alternativet.

Så egentligen bättre om de gör det öppet. Men samtidigt är nog de mest behövande, de som heller inte gör det öppet.

Så svårt fråga.

Ja alltså jag kom att tänka på att hjälpa en kvinna att ta steget att komma ur en dålig relation och som söker trygghet med mig. Skulle ha svårt att säga nej och hålla tillbaka känslor då
Svar på tråden Lockar en upptagen kvinna dig?