Lockar en upptagen kvinna dig?
Ja, att få chansen till sex med en kvinna jag finner attraktiv lockar mig.
När jag söker en älskarinna föredrar jag av många skäl en kvinna som redan är i relation, även om det inte alltid är ett måste.
Ja, att få chansen till sex med en kvinna jag finner attraktiv lockar mig.
När jag söker en älskarinna föredrar jag av många skäl en kvinna som redan är i relation, även om det inte alltid är ett måste.
Det mjäkas för mycket med idioter i Sverige. Det är lätt att tända på att knulla en upptagen kvinna om man själv inte riskerar något. Kommer det fram kan man bara två sina händer och låta henne och hennes familj vada i skiten man varit med om att skapa.
Personligen tycker jag att folk som deltar i att fucka upp andras förhållande borde hållas till svars för sitt deltagande. Jag tror betydligt färre skulle tycka det var lika "spännande" då.
Det är kanske du som borde omvärdera din narcissistiska syn på livet. Det går alldeles utmärkt att ha kul UTAN att bete sig som ett svin.Du behöver skärpa dig och läsa mera noggrant innan du blandar in dina egna starka känslor.
Du ger ju intryck av att vara helt förblindad och besatt.
Läs vad som står i trådstarten och läs vad jag har skrivit innan du får ett psykbryt.
Ja, hon är upptagen och jag vet det. När skulle jag ha sagt något annat?
Jag har överhuvudtaget inte skrivit något om att överta deras förhållande.
Vare sig jag eller du vet om hon är otrogen eller om hon faktiskt har lov att göra det.
Det är rätt vanligt att kvinnor som söker en extra partner har någon typ av öppet förhållande eller att de har någon överenskommelse med sin man.
Det är inte mitt ansvar (och inte ditt!) att på något sätt fastställa exakt vad som gäller i deras relation, vilka regler de kommit överens om eller vilka löften de gett varandra.
Vare sig jag eller du har något med den saken att göra.
Det är ju inte ens möjligt för mig att ta ansvar för den saken eftersom det är ju helt omöjligt för mig att exakt fastställa vilka regler de har.
Jag har ingen rätt att lägga mig i eller ha åsikter om hur de väljer att leva sitt liv. Det har inte du heller!
Jag har ingen rätt att begränsa denna kvinna.
Hon har självfallet rätt att fatta sina egna beslut och det är hennes ansvar.
Återigen, eftersom du inte vet om hon är otrogen eller om hon har lov att vara med mig så faller hela ditt resonemang platt till marken tillsammans med alla dina upprörda känslor.
Skärp dig lite så kanske du fattar.
Gör gärna ett försök att ändra ditt eget personliga val till att tänka goda tankar om andra människor,
istället för att du väljer motsatsen.
Det finns faktiskt en poäng i det och jag tror du personligen skulle må bättre av det.
Du kanske skulle må lite bättre av att göra ett personligt experiment och förutsätta att både hon och jag är glada och öppensinnade människor som trivs och känner både frihet och glädje i livet?
Hon och hennes man har ett förhållande där hennes man inte låter sig själv styras av svartsjuka, inte låter sig styras av begär av att äga henne och vara inlåsande.
Hon kanske har lov till att ha en älskare ibland.
Hon väljer att ta mig som sin älskare. Jag gillar henne och jag tar mitt ansvar och jag anstränger mig på mitt allra bästa sätt att bemöta henne mycket väl, jag ger henne massor av uppskattning och bekräftelse, och jag älskar med henne på ett sätt som hon gillar och som ger henne extremt mycket tillfredställelse, vi älskar med varandra på ett sätt som hon aldrig kan uppleva med sin gamla vanliga man.
Så du (rätt ska va rätt) får väl åtminstone försöka glädja dig åt och glädjas med dessa kvinnor att det blir mycket som blir både rätt och väldigt skönt.
Hur menar du att du eller jag skulle kunna räkna med att jag får ett 100% ärligt svar?
Hur tänker du människa, mot bakgrund att du själv så ofta pratar om människors lögner och svek???
Läs ovan sakta åtminstone tre gånger så kanske du förstår vad jag menar?