Gravid??
Kan man lita på detta eller ej? Bim-1
Kan man lita på detta eller ej? Bim-1
Är inte strecket åt fel håll? Förstår inte. Jag ser iofs svagt lodrätt också. Ta ett till i morgon bitti.
Detta är ju ej ett cb early så det ska bli ett plus liksom.
Ta ett nytt test
Isf är du gravid! Syns på båda ju. ????
De där rackarna är ju världsledande på spökstreck. Det borde bli starkare om allt är som det ska. Hcg ökar ju i bra fart minst var tredje dag men kan fördubblas varannan. Jag hade slopat ClearBlue helt, eller tagit ett digitalt.
Torkstreck/spökstreck och falska positiva får jag varenda jäkla månad med dem. Helt utmattande. Lycka till!
Alltså cb early visar ju upp till 6 dagar innan och den andra bilden va vanliga cb på bim-1 så det är olika test med olika känslighet.
Tog ett digitalt nu på em men visade ej gravid. Så nu testar jag inget mer trots minst 6 positiva svaga
Ja, jag hade litat på det.
Det syns ett svagt + (plus), jag hade nog testat igen om nån vecka, men det är positivt från vad som syns på bilden
Men om alla ger svagt utslag så är du ju gravid ???????? kan nog våga säga grattis ????
Alla kan ju inte ge spökstreck ju ????
Ja, jag hade litat på det.
Det syns ett svagt + (plus), jag hade nog testat igen om nån vecka, men det är positivt från vad som syns på bilden
Men om alla ger svagt utslag så är du ju gravid ???????? kan nog våga säga grattis ????
Alla kan ju inte ge spökstreck ju ????
Hur har det gått? Håller tummarna!!!
Litar inte alls på dessa test tyvärr då det ger mycket spökstreck! Hur har det gått?
Ja jag fick mens på dag 37 så 5 spökstreck tyvärr