• Svar på tråden Gravid??
  • JooCee

Är inte strecket åt fel håll? Förstår inte. Jag ser iofs svagt lodrätt också. Ta ett till i morgon bitti.

• 4 prinsar

Detta va från i fredags med ett cb early.

Men ska ta ett nytt idag digitalt
  • Carolaline

De där rackarna är ju världsledande på spökstreck. Det borde bli starkare om allt är som det ska. Hcg ökar ju i bra fart minst var tredje dag men kan fördubblas varannan. Jag hade slopat ClearBlue helt, eller tagit ett digitalt.

Torkstreck/spökstreck och falska positiva får jag varenda jäkla månad med dem. Helt utmattande. Lycka till!

• 4 prinsar

Alltså cb early visar ju upp till 6 dagar innan och den andra bilden va vanliga cb på bim-1 så det är olika test med olika känslighet.

• 4 prinsar

Lika svagt idag och vet ej om jag hade bim igår el idag el imorgon då jag ej tog äl test.
  • 4 prinsar

Tog ett digitalt nu på em men visade ej gravid. Så nu testar jag inget mer trots minst 6 positiva svaga

• anonym2005

Ja, jag hade litat på det.

Det syns ett svagt + (plus), jag hade nog testat igen om nån vecka, men det är positivt från vad som syns på bilden

• Lyckanspiller

Men om alla ger svagt utslag så är du ju gravid ???????? kan nog våga säga grattis ????

Alla kan ju inte ge spökstreck ju ????

• 4 prinsar
    anonym2005 skrev 2021-05-26 19:07:32 följande:

Ja, jag hade litat på det.

Det syns ett svagt + (plus), jag hade nog testat igen om nån vecka, men det är positivt från vad som syns på bilden

Nu gav du mig hopp, kanske är gravid då
  • 4 prinsar
    Lyckanspiller skrev 2021-05-26 19:16:35 följande:

Men om alla ger svagt utslag så är du ju gravid ???????? kan nog våga säga grattis ????

Alla kan ju inte ge spökstreck ju ????

Ja låter ju tokigt att alla skulle ge spökstreck ja. Kanske att jag är gravid. Ska ta ett test på fre
  • JosHed

Litar inte alls på dessa test tyvärr då det ger mycket spökstreck! Hur har det gått?

• Hoppas2022

Jag fick starkare än ditt då jag fick mitt spökstreck. Här på bilderna ser man skillnaden mellan då jag var gravid och då jag inte var gravid. Det konstiga är att du fått det svaga streck på två av dina test så det kanske betyder något? Du får uppdatera när du vet. Lycka till!
Svar på tråden Gravid??