• Angelica80

Propavan - Atarax. Någon som vet?

Jag tar propavan. De är sådär. tar dom ENBART för att de är väl de enda man kan ta om man är gravid o jag planerar att bli det. Jag tar dom MINST en timme innan jag ska sova. O när de väl funkar så känner man sig trött som en "normal" person skulle göra vid läggdags =) Men jag vaknar flera ggr varje natt på dom. Så så bra är dom ju inte. Åt tidigare Stilnoct 10 mg vid behov. och dom är BRA! Tar 10 min sen sover man. o man sover 5-7 timmar utan att vakna o sen när man vaknar är man pigg som 17 *s*

• Angelica80

Pyris: TACK TACK TACK! Är det DÄRFÖR jag får panikkänsla för att de känns som mitt vänstra knä inte kan ligga still. Får krypningar i knäet o de känns som jag måste flytta benet hela tiden o kan inte ligga still. har börjat undra vad 17 de kommer ifrån. Så det är alltså av propavanen! haha. Komiskt.. Va bra att du skrev detta! Vet du om man bör sluta med dom pga detta? Kram

• Angelica80

Pyris: okej. Då kan jag nog fortsätta äta dom då. Jo jag står väl ut med det. Delvis *s* Hehe. Men är ju inte så varje gång. Varannan kanske. Men din läkare sa inte varför det blev så eller? Fan va jobbigt o behöva stå o dunka huvudet i väggen! hehe. Har du tagit andra efter ist? Tack för ditt svar! Kram

• Angelica80

JAHA!!!! haha. Så det var inte biverkningar av propavanen då? *s* Då har jag missuppfattat allt *sorry*
    Hehe. ja hallucinationer har jag fått många ggr av stilnoct. Men bara de ggr jag inte lagt mig omedelbart när jag tagit dem för att sova. En gång när jag tog dem glömde jag att jag tagit dem o satt uppe vid datorn. Sen började jag yra massa o min sambo tog mig med till sängen. Väl i sängen började jag prata om stenankor som stod o stirrade på mig o alla otäcka fiskar under täcket *s* Men jag får aldrig sånt om jag tar dem o sen raka vägen march i säng!

Svar på tråden Propavan - Atarax. Någon som vet?