Anonym (Nadja) skrev 2021-05-31 14:57:10 följande:
Så du har inte mått illa eller kräkts alls? Vad skönt att du har fått må så bra :) Jag vill så gärna ha en pojke men eftersom vi hade samlag dagen innan ägglossning (samma dag jag fick fast glad gubbe på cb-stickan) så är det säkert kört /:
Nej i stort sett inte. Dom få gångerna jag mått illa och "nästan kräks" var väll när vi var ute med hunden och hunden bajsa, jag kände lukten så starkt, och sambom skratta varje gång "men asså hur kan du ens känna någon lukt, du är ju längre bort än mig" :D men jag kände den super starkt,ush haha.
Jag blev gravid på ett datum som skulle vara "låg risk för graviditet" enligt en app då, men dom kan man ju ibte alltid lita på tydligen. Veckan innan skulle vara "störst sannolikhet att bli gravid på" så ja, min äl kanske är senare än vanligt, vet faktiskt inte.
Jag hade som sagt inga symtom, absolut inget inte ens symtom på kommande mens (brukar ha värsta graviditet symtom innan mens) så då kände jag att nu är jag verkligen gravid eller så är de fel på psyket, kände de så starkt, fick först suuuuuper svagt streck som bara jag såg men 2 dagar senare fick jag "gravid 1-2" på digitalt :)