Inlägg från: Aurora Borrealis |Visa alla inlägg
  • Aurora Borrealis

Fråga till kvinnor

"Hur han har skött sin onani"??!!

Jag skulle tycka att det var precis lika creepy som om jag öppnade hans garderob och där stod ett dammigt, realistiskt dock-skelett som såg ut som ett människoskelett i naturlig storlek och det framkom att han onanerade i dock-skelettet bara för att han varit singel.

Lagt benen på ryggen. Definitivt slut.

• Aurora Borrealis
    Tecum skrev 2021-06-28 14:21:51 följande:

Ja om du tycker att alla dockor är läskiga förstår jag att du reagerar. Det är ju något av en fobi. Och det är sant att kvinnor måste göra en säkerhetsbedömning av en ny man, det glömmer vi män lätt. Önskar bara att de gjorde det lite oftare och lite noggrannare...

Men kopplingen mellan sexdockinnehav och psykopat/våldsman förstår jag inte. Har du någon statistik eller undersökning som visar att dessa män är farligare än andra?

TS skriver om en relation dän de tu lärt känna varann. Då är väl säkerhetsbedömningen redan gjord, är dockan verkligen skäl nog att ompröva den?

Det ligger i allmänbildningen att veta att all forskning som finns om ämnet visar att 99,99 procent av alla psykopater som finns är män. Så varför ta risken om någon man visar sig vara väldigt udda från normen och ägnar sig åt konstigheter?

Det finns ju också udda män som hänger upp bilder överallt i hemmet på sin kvinnliga granne t ex. Så en människodocka i garderoben behöver man väl inte analysera mer än att de flesta andra män inte har en människodocka i garderoben? Människodocka i garderob = väldigt udda man som inte tillhör normen av någon anledning. Vad den anledningen är hade jag inte stannat för att ta reda på.
  • Aurora Borrealis
    Tecum skrev 2021-06-29 20:14:36 följande:

Din siffra på 99,99% kan vi glömma. För så fort som någon kvinna gör ett våldsbrott, dödar en man, sin rival eller sina barn heter det att hon är psykiskt sjuk. Så enligt normen på FL är alla kvinnor som begår våldsbrott psykopater...

Vet inte om att ha en sexdocka är "väldigt udda", även om du tycker det. Det är farligt att döma ut människor bara för att man inte gillar en av hans ägodelar. Det är ungefär som att säga att har du en spritflaska hemma är du alkoholist.

Nej. Läs boken "Lär känna psykopaten" . I den står forskning, källor och intervjuer med dömda psykopater. Du hittar boken på biblan eller i bokonlineaffärer.

Naturligtvis måste man döma ut människor, bättre före än efter, om de är väldigt udda och sticker ut långt från vad de flesta andra gör och man själv inte delar deras läggning sexuellt. Om man inte själv attraheras av dockor så bör man hitta någon som tänder på det man själv tänder på så att man är kompatibla sexuellt.
  • Aurora Borrealis
    Anonym (Göte) skrev 2021-06-30 16:00:37 följande:

"Bättre före än efter."... betyder alltså att människor som äntligen funnit något som lindrar ensamheten ska dömas ut tillsammans med psykopaterna?

"Sticker ut långt från vad dom flesta gör"... betyder alltså att även homosexuella, transexuella och bisexuella ska dömas ut (igen).

Året är 2021. Dom flesta har anpassat sig till det, vilket gör dig själv till den udda som sticker ut långt från dom flesta.

Varför är han så ensam? Har han inga vänner? Skrämmer dock-läggningen bort vänner från honom?

Och han får väl hitta en kvinna som har samma fetish som han har, förstår han väl? Om man inte själv tänder på att ligga med dockor så matchar man ju inte i sexuella preferenser. Han har ju en läggning, precis som andra fetishläggningar. Då måste ju kvinnan också tända på samma sak om det ska funka.

Likadant som du skriver har en annan särskild sexuell läggning fungerar det ju bara med någon kvinna som också gillar samma sak. Säger en kvinna nej till hans specifika kink, hon kanske är vanilj, så är det ju kört för honom med just henne eftersom hennes sexualitet är lika viktig. Gillar hon inte hans kink så inser hon ju att hon inte får ut något själv av den kinken.

Hans kink för dockor kommer ju inte före hennes sexuella preferenser. Hon kanske vill annat? Är inte vad hon gillar och inte gillar sexuellt lika viktigt? Varför ska hon acceptera hans läggning att tända på dockor om hon själv inte delar den och själv inte får ut något sexuellt i njutning av att han tänder på dockor?
  • Aurora Borrealis
    Anonym (Göte) skrev 2021-07-01 17:05:16 följande:

Jag vet inte det minsta om varför han är så ensam och skulle heller inte försöka dra några egna slutsatser om det.

Och även om jag visste allt om honom, vad han kände, hur han kände, hur han mådde, etc etc, skulle jag ändå inte döma ut honom... för vem är jag att döma ut honom för att han är annorlunda än mig?? I hans ögon är jag lika annorlunda än honom. Kanske är det jag som ska dömas ut? Vem är 'idealet' som alla ska sträva efter att efterlikna för att inte bli utdömda av dig?

Om man utesluter sexaspekten av det har jag sett personer som haft dockor för att dom inte kan få kvinnor, för att dom inte kan närma sig kvinnor (eller folk öht), rädsla att bli övergiven, inte vilja känna sig bunden, för att inte behöva känna press och ansvar, etc etc. "Något i brist på någon." (Vissa har även sagt att dom ogillat namnet sexdocka.)

Om man sen talar sexaspekten av det har jag sett folk som har dockor pga så enkla saker som prestationsångest och t.o.m. bara övningsredskap... för att sedan kunna göra det så bra för kvinnan dom kan. Vem säger att han TÄNDER på en docka bara för att han HAR en docka.

(Om man till sist talar enbart självtillfredelseaspekten... varför skulle en docka i stället för en lösvagina vara värre än en lösvagina i stället för högerhanden?)

Det kan handla om allt mellan en avbild av en bortgången partner ner till bara en 'life-sized sex toy'. Att du låser dig vid att det endast handlar om en 'läggning' gör att du får ett trattänkande. Häller du i fel hål rinner det mesta ut på sidan om och väljer du att bara hälla i din synvinkel är det bara ditt eget "normala" som kommer ut.

Okej. Var hans partner du då!

Själv säger jag nej, som sagt. För om man inte vill då? Är det något tvång att vara hans partner om man inte vill pga dockan?

Du däremot gillar ju honom och har sådan sympati för honom så var hans pojkvän du som gillar't, av välmening eftersom han är så ensam och om du inte är med stackarn så måste han ju ligga med en docka. Du gillar ju honom och hans dockonani så ni är ju som gjorda för varann - gift dig med honom du!
  • Aurora Borrealis
    Anonym (Göte) skrev 2021-07-02 04:17:41 följande:

Hoppsan... vad hände där då som kändes så obekvämt? Var det tratten från sidan som blev för mycket? (Tydligt är att den åkte fram lika fort igen när du bestämde dig för att analysera mig.) 

Du är inte analyserad.

Han med dockan är din, du tilltalas av hans sexuella preferens och ni skulle ju funka jättebra ihop. Du tar honom i försvar till och med. Var med honom du som gillar det.
Svar på tråden Fråga till kvinnor