Kär i kollega och har panik inför semestern!!
Ni som bara känner för att berätta vilken hemsk människa jag är kan bespara sig det!
Jag behöver lätta mitt hjärta för det känns som att jag håller på att koka över åt alla håll!!
Jag är fruktansvärt, smärtsamt förälskad i min kollega, och jag märker att han är det samma i mig.
Lever för stunderna jag får se honom, prata med honom och bara vara lite, lite för nära och känna elektriciteten mellan oss!
Inget annat har hänt mellan oss av den anledning att vi båda är i förhållanden på varsitt håll.
Nu börjar nedräkningen mot sommarsemestern med stormsteg. Jag har tidig semester och han sen. Så vi kommer inte att ses på typ två månader har jag insett.
Just nu känns det som att jag inte orkar gå hemma med min man i fyra veckor och vara "lycklig" som man ska på sommaren. Vill inte heller tänka på att min kollega går hemma och gör mysiga saker med sin sambo!
Försöker tänka att det blir bra med lite distans mellan oss då det just nu bara är kaos i mitt huvud och jag tänker på honom hela tiden. Men helst vill jag bara skrika och rymma iväg med honom!!