Salt vinäger chips, gott/äckligt?
??
??
Nu blev jag så sugen på chips att jag funderar på om jag ska springa ner till affären som stänger om 25 minuter
Goda men köper väldigt sällan chips överlag och en hel påse vinäger blir för mycket. Föredrar snällare chips, som Vickningchips :)
Man vet att ett forum är råbarkat när en diskussion om chips måste läggas i känsliga rummet.
OT: Ätbart, men nog finns det godare chips?
En av de få sorter jag gillar.
Aldrig med dipp.
En av de få sorter jag gillar.
Aldrig med dipp.
Man vet att ett forum är råbarkat när en diskussion om chips måste läggas i känsliga rummet.
OT: Ätbart, men nog finns det godare chips?
Alltså. Dipp överlag förstör grejen med chips IMO men till vinäger kan det väl inte finnas en enda dipp som passar till haha
Haha, ts gör oss alla till chips- monster
Alltså. Dipp överlag förstör grejen med chips IMO men till vinäger kan det väl inte finnas en enda dipp som passar till haha
Inte för mig, jag håller mig till consomméchipsen. Choklad-chipsen är inte heller så jäkla dumma, om man råkar vara sugen på bådadera samtidigt. Synd bara att det är så sabla dyrt att importera..... Så oftast blir det bara plain, saltade chips. Grillchips går ann, men kan inte äta för många. Peppar-chipsen var ju rätt schyssta också. Tryffelchipsen jag har testat smakade nada tryffel, så är jag sugen på det så tar jag hellre och gör potatisklyftor med lite tryffelolja på....
Ok, jag är klar nu...
drömmen vore det
Jooo, testa naturell yoghurt blandat med riven gurka. Så gott.
Favoriten :)