Inlägg från: Anonym (Pos) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Pos)

Gravid?

Aliona skrev 2021-06-02 21:46:46 följande:

Nej det är negativt. Visserligen kan strecket vara svagt, men det ska vara synligt. Däremot kan du ju vara gravid ändå, det är rätt tidigt att testa.

Varför skriver du så tvärsäkert, när du dessutom har fel? TS, solklart positivt, stort grattis till graviditeten. Strecket är inte bara väl synligt utan dessutom i rätt färg, det ser lovande ut för att vara så tidigt :)

/en som tagit säkert tusen test
  • Anonym (Pos)
    Rådjuret28 skrev 2021-06-02 23:02:30 följande:

Jag ser ett sträck, även om det är mycket svagt - men det är ju tidigt testat också. Så jag skulle absolut tolka det positivt! Grattis till graviditeten :)

Jag håller med!

När jag har fått spökstreck/negativt har det dels varit typ grått, och dels inte fångats på bild. Men har bara fått spökstreck med CB testa tidigt, aldrig med stickor som TS använt nu. När strecket dessutom är i rätt färg är det ju klart positivt :)
  • Anonym (Pos)
    Freyaa skrev 2021-06-03 12:31:54 följande:

Tack för era svar!

Blev osäker på om det var ett spökstreck. Plus att någon sa direkt att det vart negativt.

Men det är fler som tolkar det som positivt. :)

Det verkar vara populärt att försöka "ta ned folk på jorden" när de testar tidigt på familjeliv. Tack för uppdateringen, stort grattis igen!
Svar på tråden Gravid?