• Anonym (En handfull)

    Är alla män besatta av stora bröst eller är det bara på FL?

    Måste en kvinna ha stora bröst för att ni ska tända på en kvinnas kropp. Blir den helt ointressant om brösten är mindre och i och med det mindre sexuell?

    Vad annars får just dig att tända som inte är besatt av stora juver?

  • Svar på tråden Är alla män besatta av stora bröst eller är det bara på FL?
  • Daniel1986
    Anonym (En handfull) skrev 2021-06-04 01:09:04 följande:

    Måste en kvinna ha stora bröst för att ni ska tända på en kvinnas kropp. Blir den helt ointressant om brösten är mindre och i och med det mindre sexuell?

    Vad annars får just dig att tända som inte är besatt av stora juver?


    Jag är nog lite tvärs emot alla andra då. Jag föredrar iite mindre bröst framför stora. Tycker det är lite sexigare ????????
  • Anonym (Arne)
    Anonym (En handfull) skrev 2021-06-04 01:09:04 följande:

    Måste en kvinna ha stora bröst för att ni ska tända på en kvinnas kropp. Blir den helt ointressant om brösten är mindre och i och med det mindre sexuell?

    Vad annars får just dig att tända som inte är besatt av stora juver?


    Inte alls det är vårtorna som tänder mig, vilken underbar syn. Det är synd att dom flesta döljer dom.
  • Anonym (Inte alls)

    Stämmer inte på alla, jag föredrar mindre bröst - A/B kupa.

    Alltid gjort och kommer troligtvis alltid göra.

  • HasseA

    Jag tycker om lite större bröst - men jag har varit ihop med tjejer med väldigt små bröst också, och inte har det spelat någon roll, jag har älskat både tjejerna och deras bröst i alla fall.


  • Anonym (E)

    Bara på FL. Män bryr sig oftast inte så mkt om storleken, det är formen som är viktigare.

  • Tukt

    Tror att män är besatta i mindre omfattning än som kan verka. En av orsakerna är väl att bröst är estetik och inte funktion. Alltså att brösten har ju ingen funktion, utan det är deras utseende som räknas. Och bara för ett par tittar är stora, så behöver de per automatik inte vara sexiga.
    Att jämföras med en kuk då, där både utseende och dess funktionalitet är viktig.

  • Anonym (kaffedraken2)
    Anonym (En handfull) skrev 2021-06-04 01:09:04 följande:

    Måste en kvinna ha stora bröst för att ni ska tända på en kvinnas kropp. Blir den helt ointressant om brösten är mindre och i och med det mindre sexuell?

    Vad annars får just dig att tända som inte är besatt av stora juver?


    Nej.

    Det är så olika, beror på tjejen. 
    Hon jag var kär i senast, där var det hennes personlighet, ögon, leendet.
  • Anonym (Lagom)

    Lagom är bäst, inte micro, men inte heller fejkade XXXXXL. Tror de flesta män som gillar kvinnor gör det för att kvinnokroppen har mjuka, sensuella former. Bröst, höfter, rumpa, och ben, allt i en sagolik kombo. Jag gillar bröst i alla storlekar, men går mer igång på en välhängd rumpa, snygga ben och ett inbjudande leende

  • Anonym (Linus)
    Anonym (En handfull) skrev 2021-06-04 01:09:04 följande:

    Måste en kvinna ha stora bröst för att ni ska tända på en kvinnas kropp. Blir den helt ointressant om brösten är mindre och i och med det mindre sexuell?

    Vad annars får just dig att tända som inte är besatt av stora juver?


    Stora bröst är snyggare, sexigare och kvinnligare. Jag vill inte ligga med en pojkkropp
Svar på tråden Är alla män besatta av stora bröst eller är det bara på FL?