Inlägg från: Anonym (Man) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Man)

Sätta på killen med en strapon?

Om din kille lägger fram att han skulle vilja bli tagen med en strapon, skulle du hjälpa honom uppleva det? Dvs. att det är du som kommer knulla honom så han får uppleva sin fantasi.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Sätta på killen med en strapon?
  • Anonym (Man)
    Anonym (Addghjkkl) skrev 2021-06-05 17:35:19 följande:

Om min kille hade frågat mig det så skulle jag säga välkommen ut ur garderoben, du är bisexuell

Är inte bisexuell när man tänder på båda könen, du kan väl använda en sexleksak tillsammans med tjejen utan att vara bög eller ni, även om det är i rumpan? Vi män har ju prostatan där vilken är väldigt känslig för beröring. Med det sagt är det nästan konstigt att vi inte har mer sex som involverar rumpan även på oss män. Eller hur tänker du när du menar att han är bisexuell?
  • Anonym (Man)
    Anonym (i) skrev 2021-06-06 07:15:29 följande:

Jag skulle knulla honom med glädje om en man jag har förhållande med föreslår det.

Kanske att jag själv skulle föreslå det innan han kommer på det själv: )

Det finns flera män som jag invigt i prostatastimulansens värld: ) Har väl funnits någon som vägrat också förstås. Men de som varit nyfikna på att utvidga sin lust och experimentera har alla varit mycket nöjda: )

Tyvärr har jag aldrig provat att sätta på en man med strap-on, det har varit på tal tidigare men vi kom aldrig dit. Men det är aldrig för sent

• Anonym (Man)
    Anonym (Hanna) skrev 2021-06-10 10:27:16 följande:

Fast det är ju inte jämförbart. Om en tjej har sex med en lösvagina eller kvinnlig docka då är du nära!

Jag förstår inte riktigt vad du menar tror jag! Men som jag tolkar dig så har du fel! Om en tjej har sex med en lösvagina så behöver hon inte vara bisexuell för det blir hon om hon tänder på både män och kvinnor.
Svar på tråden Sätta på killen med en strapon?