• Längtar efter Dig

BIM JULI

Ska vi följas åt?

Vi är inne på fjärde försöket med ett MF.

Nu hoppas vi på ett plus!

• Svar på tråden BIM JULI
  • Anonym (Bebisdrömmar)
    Elin11989 skrev 2021-07-01 13:08:29 följande:

Alltid så sega dagar fram till BIM, vilket test använde du? :)

Clearblue early va det som visade streck efter några timmar. Medan vanlig sticka från testlagret visade negativt i morse. Får se om det visar nått ikväll när jag kommer hem.

Men köpt ett nytt cb early nu som jag ska testa med imorgon igen.
  • Attansbananattack
    Anonym (Bebisdrömmar) skrev 2021-07-01 13:21:49 följande:

Clearblue early va det som visade streck efter några timmar. Medan vanlig sticka från testlagret visade negativt i morse. Får se om det visar nått ikväll när jag kommer hem.

Har fått spök med cb early... men är man gravid ska de bli tydligt inom testtiden!
  • mamma8212
    Anonym (Bebisdrömmar) skrev 2021-07-01 13:21:49 följande:

Jag fick flera spökstreck med cb early.. brukar ta vanliga cb, det har aldrig visat fel :)
  • mamma8212
    Elin11989 skrev 2021-07-01 10:44:17 följande:

Här kommer bild på morgonens test :)

Grattis! Blir inte tydligare än så:)
  • Anonym (Bebisdrömmar)
    Attansbananattack skrev 2021-07-01 13:26:47 följande:
    Har fått spök med cb early... men är man gravid ska de bli tydligt inom testtiden!
    Jo det vet jag vet att man inte ska kolla efter testtiden. Men har aldrig råkat ut för att få streck efter testtiden har gått ut heller så blev så förvånad. Sen har jag aldrig plussat tidigare än äl+12 och nu va det äl +9. Imorgon är det äl+12 så chansar att det ger ett mer korrekt resultat då.
  • Attansbananattack
    Anonym (Bebisdrömmar) skrev 2021-07-01 14:04:58 följande:

Jo det vet jag vet att man inte ska kolla efter testtiden. Men har aldrig råkat ut för att få streck efter testtiden har gått ut heller så blev så förvånad. Sen har jag aldrig plussat tidigare än äl+12 och nu va det äl +9. Imorgon är det äl+12 så chansar att det ger ett mer korrekt resultat då.

Håller tummarna för dig!
  • Anonym (Bebisdrömmar)
    mamma8212 skrev 2021-07-01 13:52:06 följande:
    Jag fick flera spökstreck med cb early.. brukar ta vanliga cb, det har aldrig visat fel :)
    jag brukar använda stickor från testlagret eller cb digitalt annars men så blev jag tipsad av en att hon alltid fått utslag på cb early 7 dagar efter konstaterad äl. Så otålig som jag va så chansade jag på ett sånt. Jag tog väl mitt 9 dagar efter positivt äl-test. Säkert för tidigt helt enkelt. Och ja inte helt säkert att det blir positivt heller för den delen. men jag lever på hoppet!
  • Anonym (Bebisdrömmar)
    Attansbananattack skrev 2021-07-01 14:08:22 följande:
    Håller tummarna för dig!
    Tack! =) Ger det ett försök imorgon bitti. Visar det inget då så njuter jag av lite god mat och dryck i helgen med gott samvete och testar på bim igen.
  • mangelica
    Elin11989 skrev 2021-07-01 10:44:17 följande:

Här kommer bild på morgonens test :)

Grattis :D<3
Svar på tråden BIM JULI