• Längtar efter Dig

BIM JULI

Ska vi följas åt?

Vi är inne på fjärde försöket med ett MF.

Nu hoppas vi på ett plus!

• Svar på tråden BIM JULI
  • Anonym (Bebbepg)

Tack, känns ännu overkligt att vi ska få en bebis i mars men så fantastiskt.

• Anonym (JG)
    Elli123 skrev 2021-07-11 11:05:05 följande:

Jag gjorde ett test i måndags som visade ett svagt streck, sedan har 3 test i veckan varit negativa. Nu gjorde jag ett till test som visar såhär, har beräknad mens imorgon. Är det positivt eller är det spökstreck? Anledningen varför jag testade idag är för att jag fått såna sjuka humörsvängningar och mina bröst är så svullna.. men varför visar isåfall test i måndags positivt sedan flera negativa och nu såhär igen?

Jag ser ett streck
  • Anonym (JG)
    Bopbopipop skrev 2021-07-11 12:01:44 följande:

Jag skulle testa med digitalt om jag var du :)

Själv fick jag ett svagt streck på rfsus test vid äl+10 för att sedan bli negativa. Äl+12 tog jag digitalt och fick plus. Och på bim tog jag rfsu igen och fick såhär, visst det syns men tycker det är svagt ????

Du är gravid
  • Anonym (JG)

5 dagar kvar till bim idag vad tror ni om att testa tidigt idag?

• Fialotta8
    Anonym (JG) skrev 2021-07-11 18:37:21 följande:

5 dagar kvar till bim idag vad tror ni om att testa tidigt idag?

Testa! Håller tummarna: D
  • Bopbopipop
    Anonym (JG) skrev 2021-07-11 15:52:05 följande:

Du är gravid

Jo jag vet att jag är gravid. Visade bara hur mitt test såg ut vid bim. Alltså att det inte var så tydligt streck :)
  • Bopbopipop
    Elli123 skrev 2021-07-11 12:23:55 följande:

Okej tack! Kanske får köpa ett digitalt, blir ju inte helt klok på rfsu testen?

Gör det! Jag är faktiskt inte så nöjd med rfsu. Med förra barnet hade jag testlagrets, tyckte dom funkade bättre :D
  • mariamariamaria
    LakritsHallon87 skrev 2021-07-11 07:51:19 följande:

Gjort mitt grav-test blev inte som jag hade hoppats på:/ får väl hoppas att nästa månad ger ett annat testresultat. Ingen bra start på dagen.

Usch va tråkigt.. håller tummarna för dig till augusti!

Jag vill inte heller få min mens, men kommer säkert bli så ändå antar jag...
  • Viola94

Hade BIM igår, mensen kom med besked. Detta var andra försöket, men är ändå så sjukt besviken. Känns som att det är något fel.. undrar om det är övervikt som ställer till det? Vad jag har försökt läsa mig till och fått berättat av min BM så ska övervikt inte ha direkt negativ påverkan så länge man har regelbunden menscykel - vilket jag har.

Många tankar i huvudet, som ni hör..

Grattis till er som plussat och lycka till till resterande ?

• Fridahello

Och där kom mensen. Det får bli ett tredje försök med bim i augusti. Lycka till allihop!

Svar på tråden BIM JULI