• Längtar efter Dig

BIM JULI

Ska vi följas åt?

Vi är inne på fjärde försöket med ett MF.

Nu hoppas vi på ett plus!

• Svar på tråden BIM JULI
  • evelinagra1

Alltså hur kan det bli såhär? Testet där man ser ett streck är i fredags och testet man inte ser är idag?
  • KSRG8887

Vaknade i morse av att jag blödde, helt säker på att tidigare test varit spökstreck men tog ändå nya.

Det röda (RFSU) tycker jag verkligen har färg på strecket. Tog ett likadant test igår som inte hade ett så tydligt streck.

Hoppas det bara är en genombrottsblödning, men känns ändå rätt kört just nu. Försöker fokusera på att jag åtminstone verkar ha fått mer regelbunden ägglossning senaste månaderna, och det nu bara är en tidsfråga innan vi lyckas.

• Anonym (Ylva)

haha .. drömde att jag fick en liten bebis i natt, en son.

kommer ihåg att jag var så genomledsen att det blev en pojke till (har 2 sen innan).. men att mannen blev väldigt glad..

känner egentligen att jag faktiskt inte bryr mig om vilket kön det blir speciellt mycket , i vaket tillstånd.

status på preggofronten:

Inga graviditetskänningar överhuvudtaget.

är nästan säker redan nu (3 dagar efter ägglossning) att jag inte är gravid. med de 2 andra barnen har jag känt det direkt. framförallt har mina vårtgårdar omgående blivit mörkare och större.

hallå bebis, vart är Du? aja, ställer in mig på att det inte blev något denna gången så jag slipper bli besviken sen.. får väl bli ett majbebis försök då. har en fråga! vad är det egentligen som gör att man kan bomma flera gånger i rad och sen pangbom blir man gravid? är det typ slumpen eller att ett speciellt bra ägg och spermie har mötts? har man en extra bra tur med sin slemhinna i livmodern?

• Anonym (Ylva)
    KSRG8887 skrev 2021-07-18 09:10:12 följande:

Vaknade i morse av att jag blödde, helt säker på att tidigare test varit spökstreck men tog ändå nya.

Det röda (RFSU) tycker jag verkligen har färg på strecket. Tog ett likadant test igår som inte hade ett så tydligt streck.

Hoppas det bara är en genombrottsblödning, men känns ändå rätt kört just nu. Försöker fokusera på att jag åtminstone verkar ha fått mer regelbunden ägglossning senaste månaderna, och det nu bara är en tidsfråga innan vi lyckas.

så tråkigt! hoppas det går vägen nästa månad <3
  • Anonym (Ylva)
    Anonym (Anonym (25)) skrev 2021-07-18 08:10:54 följande:

Hörrni jag plussade precis!!!!!!

Grattis! när har du bim?

symtom?
  • Anonym (Ylva)
    evelinagra1 skrev 2021-07-18 09:08:14 följande:

Alltså hur kan det bli såhär? Testet där man ser ett streck är i fredags och testet man inte ser är idag?

spökstreck =(
  • evelinagra1
    Anonym (Ylva) skrev 2021-07-18 10:42:00 följande:

spökstreck =(

Tycker du att det ser ut så? Tycker ändå att det var väldigt rosa :/
  • Anonym (JG)
    KSRG8887 skrev 2021-07-18 09:10:12 följande:

Hur vanligt är det med genombrottsblödningat? Aldrig haft det under mina graviditeter
  • Anonym (Anonym (25))
    Anonym (Ylva) skrev 2021-07-18 10:40:10 följande:

Grattis! när har du bim?

symtom?

Jag har bim idag. Har haft ömma bröst sedan 5 dagar efter äl. Den 14/7 fick jag en nidblödning. Testade negativt igår men svagt plus idag :)
  • KSRG8887
    Anonym (JG) skrev 2021-07-18 11:43:30 följande:

Hur vanligt är det med genombrottsblödningat? Aldrig haft det under mina graviditeter

Vet faktiskt inte, inte jättevanligt tror jag. Aldrig fått det själv, så tror mer att det inte blev något den här månaden heller.
Svar på tråden BIM JULI