Inlägg från: Anonym (BBW) |Visa alla inlägg
  • Anonym (BBW)

    Tycker ni att 11 centimeter är för litet?

    Nu är inte en stor kuk det enda som behövs för en bra relation men utan bra sex blir det inte någon bra relation för mig. Kan låta ytligt men tyvärr så är 11 centimeter på tok för litet för att jag skall tycks att det är ok. Andra kvinnor resonerar annorlunda så det handlar mycket om att hitta någon som man matchar med. Samma sak för mig det är många män som vill ha långa slanka kvinnor och då tänder dom inte på mig och det får jag leva med.

  • Anonym (BBW)
    Anonym (NJA) skrev 2021-06-08 11:01:38 följande:

    Vadå syns det...eller??  har aldrig hört talas om det...

    Men jag har ju inte dejtat på över 10 år nu när jag är gift..


    Det både syns och känns eller rättare sagt det känns inte som att knulla utan som att leka med en dildo.
  • Anonym (BBW)
    Anonym (k) skrev 2021-06-08 15:31:14 följande:

    Trist när folk ska trolla när ämnet är viktigt. Viktigt att prata sex och att allt inte är penetration och mer än vad som framkommer på FL faktiskt kan anpassa sig. Som att man anpassar sig med en massa annat om man älskar någon.

    Men det är klart, kan trycka in hela min dejts kuk, spy av smärta och sedan blöda i flera dagar. Sexigt.


    Det är självklart viktigt att prata om sex men man skall också vara medveten om att för vissa är känslan vid omslutande sex en viktig del i en sexuell relation. Vi är olika och för min del har jag haft relationer där vi försökt kompensera för det jag saknar vid omslutande sex men det fungerar tyvärr inte så nu är jag istället ärlig med vad jag söker så slipper man inleda något som ändå aldrig kommer att fungera.
  • Anonym (BBW)
    Anonym (k) skrev 2021-06-08 15:53:29 följande:

    Fast det är fånigt i denna+liknande trådar där troll blandas med visserligen seriösa men som pratar utifrån att alla fungerar som dom och inget mellanting. Man kan välja sina ord bättre än 90% i dessa trådar. Det är ingen som tvivlar på att många vill ha en åtminstone medelkuk, inte ifrågasatt eller något som behöver poängteras :) Varför skulle dessa trådar ens finnas om inte befolkningen var medveten om det...


    Det som irriterar mig i dessa debatter är att det allt för ofta kommer fram synpunkter på att det inte är något problem då det alltid går att kompensera med fingrar, tunga och liknande vilket självklart kan fungera för vissa men inte för alla och lika ofta kommer det larviga kommentarer av typen att det är inte bultens fel att inte muttern passat. Det är ett jätteproblem när man inte fungerar sexuellt och det är faktiskt riktigt jobbigt att avslut en relation för att man inte fungerar sexuellt. Självklart säger jag inte rakt ut att det beror på att den är för liten men man får alltid en känsla av att dom självklart vet vad det handlar om och det känns självklar grymt men det är ännu grymmare att ljuga för sig själv för det blir i alla fall ingen bra relation.
  • Anonym (BBW)
    Anonym (k) skrev 2021-06-08 16:19:28 följande:

    Det är aldrig någon som hävdar att det går att kompensera för alla men för många kan det faktiskt fungera. Många ligg är ONS ändå och där vill många hellre ha en som faktiskt bryr sig om den andra njutning, slickar etc istället för de oändliga historierna man hört om välutrustade som bara pumpar på för att deras kuk tydligen är magisk.

    Jag har väl den kvinnliga varianten av "liten kuk" så är väl medveten om hur svårt det kan vara med sexuella problem. Med detta så vet jag många par som lever utan eller med begränsad penetration och där båda är tillfredsställda ändå. Som sagt, ingen har missat vad som är "idealet" är eller att många vill ha det. Likväl är det mycket bättre om allt inte vore så centrerat kring penetration ( då menar jag inte väljas bort) utan att man utforskade mer.


    Nu vill jag var väldigt tydlig med att jag började med tantra för över tjugo år sedan så tro inte att jag har likhetstecken mellan sex och omslutande sex men den omslutande delen är viktig för mig och kan inte kompenseras med annat. Tyvärr finns det någon konstig myt om att om att välutrustade killar är dåliga älskare som tror att det räcker med en stor kuk för att kvinnor skall bli nöjda. Har absolut inte den erfarenheten utan har träffat många killar genom åren som vart både bra älskare och välutrustade. Tror mycket mer på myten om storkukstrygg än att välutrustade är dåliga älskare. Mycket kan bero på att jag träffar de flesta av mina älskare på tantrakurser och genom swingersklubbar. Övning ger färdighet även när det gäller sex så erfarenhet skall inte föraktas.
  • Anonym (BBW)
    Anonym (k) skrev 2021-06-08 16:56:18 följande:

    Jag skrev generellt och inte direkt utgått från din syn på sex ( inte i de 90% efter som du skriver mer nyanserat iaf). Det är ingen myt utan jag utgår enbart ifrån riktiga historier och inte "min kompis kompis" men inget som jag sprider vidare som bestämt. Storkukstrygg vettefan vad det är. Det är inte att alla med stor kuk är dåliga i sängen heller men att många förlitar sig på att kuken ska göra underverk ( också: rätt vanligt för medelkukar trots mängder av info om kvinnlig anatomi som finns). Min senaste hade en stor kuk men var inte viktig för honom att penetrera utan mer att ge njutning på diverse sätt. Jag tycker att penetration är hett, missförstå mig inte men heterosex är ofta så fokuserat på det att annat glöms bort. Långt ifrån alla går tantrakurser eller swingrar


    Då kan vi kanske sammanfatta det med att för mig är 11 cm inte tillräckligt för att den omslutande delen av den sexuella samvaron skall vara tillfredsställande men att det inte är det minsta problem för dig att ha ett bra sexliv med en kille som har 11 cm. Inget av detta är rätt eller fel utan ett bevis på att människor är olika. Inte konstigare än att det är många som inte tänder på lilla mulliga mig och sedan finns det andra som inte har något problem med en kvinna som är kort och mullig.
  • Anonym (BBW)
    Anonym (Anna) skrev 2021-06-08 17:38:15 följande:

    Jag vet inte om jag ska våga mig på en sammanfattning. Min spaning här visar att det verkar finnas lite olika gruppen. En grupp som tycker att det är på tok för litet och att det aldrig skulle vara aktuellt med en liten kuk. Dessa tycks mest vara swingerskvinnor (vilket jag inte alls föraktar utan är lite smått avundsjuk på.) Så någon karriär inom swingerslivet kanske är svårt för TS. Sedan finns en grupp som tycker att det är lite litet men att mannens andra egenskaper är viktigare och att det fortfarande kan vara skönt och även kompenseras av andra typer av sex. En tredje grupp föredrar rent av en mindre kuk, kanske för att hon är trång eller något annat. Ytterligare en grupp tycker att storleken på kuken inte har någon som helst betydelse (svårt att veta hur ärliga de är i det men den gruppen finns säkert). En annan grupp som inte givit sig tillkänna i denna tråd men i många andra på familjeliv vill inte ha sex alls så de kan jag inte tänka mig bryr sig. Men å andra sidan tycker jag inte alls att det verkar vara någon grupp som TS ska nöja sig med. 

    Det gäller att hitta rätt kvinna helt enkelt. Men så är det väl när det gäller alla egenskaper. En annan egenskap som diskuterats här på fl är längden på män. Jag föredrar korta män men normallånga går nästan lika bra. Om han är lång måste han vara mycket snygg och ha extremt bra kroppskontroll för att det ska kompensera för att han är lång. Men den åsikten vet jag att inte alla har.


    Håller med till viss del men jag kan inte se att det skulle vara det minsta problem för TS att söka dig till swingersklubbar och liknande. Swingers är ingen homogen grupp där alla är sizequeens på något sätt.

    Nu handlar inte denna tråd om swingers men min erfarenhet är att det faktisk är vanligare att en kille vill ha en extra kille modell större än att det är tjejen själv som har det önskemålet i swingerskretsar. Vill nog inte påstå att killar på swingersklubbar har någon annan fördelning på storlekarna än vad det är i det vanliga livet. Tror faktiskt inte ens att sizequeens är vanligare på en swingersklubb än om man träffar någon på en vanlig dans eller liknande. En viss del av oss kvinnor tycker om modell större inget konstigt med det och om det stämmer det jag läst i vissa undersökningar så är vi som har storleken som en avgörande faktor ca 10% av alla kvinnor så det finns gott om kvinnor för TS.
  • Anonym (BBW)
    Anonym (NJA) skrev 2021-06-09 05:15:57 följande:

    HUR vet du att jag inte är trång eller trängre än dig t.o.m??.

    Bara för att det är en nackdel för dig så är det inte det för mig-tvärtom!!

    Varför skulle jag vilja provocera - bara för att jag gillar smärta eller - ja jag är väl konstig som gillar det då!!

    Jag gillar speciellt smärta ända upp i livmodertappen och att kuken alltid får lirkas in då jag är väldigt trång!!

    Måste du ha bildbevis eller vad är det som är Så upprörande för dig att jag gillar smärta??

    Har jag en troll syn på sex..nej jag gillar bara smärta samtidigt!!


    Man har självklart rätt att ha vilken anledning man vill till att varför man väljer sexpartners med stor eller liten utrustning eller vilka kriterier man än må ha i sitt urval.

    Vill dock vara tydlig med att för mig handlar inte på något sätt om smärta utan njutning.

    Tar mig friheten att från en beskrivning av olika kvinnliga orgasmer låna texten runt livmodertappsorgasm:

    Livmodertappsorgasm - spirituell

    Livmodertappen kallas inom tantra för ?kärlekens trädgård? eller ?porten till Gud?. För många är denna ?trädgård? ordentligt igenväxt eller blockerad efter åratal av anspänning, okänsliga penetreringar eller till och med övergrepp. Hos de flesta kvinnor ger stimulering av livmodertappen smärta eller känns inget alls. Med hjälp av terapeutiskt bäckenbottenmassage kan området öppnas upp och då kan blockeringar minska. Orgasmen i sig upplevs ofta som den djupaste, mest känslosamma och mest spirituella orgasmen.

    För mig krävdes det ett antal så kallade dearmoreringar för att bli av med spänningar skapad av dålig ställa upp sex där mitt underliv inte var redo för att ta emot och njuta av omslutande sex och en underbar och ömsint älskare innan jag kunde njuta full ut av omslutande sex och efter kanske en timme av mjuk penetrering så hände det bara och hela himlen öppnade sig och jag fick en helt utomjordisk orgasm av en typ jag tidigare trodde inte var möjlig. En otroligt känslosam upplevelse som slutade med att jag grät floder i älskarens armar av både lycka och spänningar som släppte.

    Som sagt vi är olika men för mig handlar mitt val av utrustning på älskare om min njutning inte på något sätt om en önskan av att uppleva smärta.
  • Anonym (BBW)
    Anonym (H) skrev 2021-06-14 10:18:10 följande:

    Det är sant, men någon ifrågasatte om min man var 8cm på ett ganska roligt sätt. Självklart märker jag skillnad på 10 el 20, men är knappast så intresserad om den är 17 el 20. Det jag från början skrev i denna tråd, är att storleken på en kuk inte avgör vem jag vill bli gammal med - så tråkigt med fixeringar. Om någon nu har väldigt liten, ska han då gå och tro att han inte kan tillfredsställa en kvinna? Känns så tråkigt att skapa komplex hos människor. Och då vill jag också påstå, att kvinnor kommer sällan av penetration - vad mannen kan göra med tunga och händer är viktigare. Min syn på saken i alla fall


    Som sagt din syn på saken, inte min. Självklart är det trist om människor får komplex för sin kropp men nästan alla har någon form av komplex för sin kropp. Har för egen del fått jobba med att acceptera storleken på min kropp och jag får leva med att det finns många män som vill ha långa slanka kvinnor utan att jag för den sakens skull kallar dom för ytliga. För mig är som tidigare nämnts känslan vid omslutande samlag viktig och lika så den visuella biten så för mig fungerar det inte med en liten kuk så är det bara och det är inget jag tänker ha dåligt samvete för.
  • Anonym (BBW)
    Anonym (NJA) skrev 2021-06-16 00:25:49 följande:

    Kanske inte just du...men det finns kvinnor som kan komma utan att få klitoris stimulerad..då spelar storleken mm in!!

    Det kallas sprutorgasm...sök på google om du inte tror att det finns!!

    Det bästa är ju en kombination av att få sprutorgasm och klitoris orgasm samtidigt

    Orgasm som orgasm är inte samma sak för vissa kvinnor...

    Då har du missat något-som inte bara är en vanlig orgasm...

    Det finns flera olika orgasmer sprutorgasm, multipla klitoris orgasmer vilket jag alltid får..Och nej jag är inte heller en man


    Helt riktigt att det finns olika orgasmer.

    Inom tantra talar man ofta om tio olika orgasmer för kvinnor. Blir rejält trötta på snacket att det krävs stimulans av klitoris för att en kvinna skall få orgasm. Tyder på stor okunskap när man kommer med den typen av påståenden.

    Med träning, tålamod och avslappning kan kvinnor träna upp flera sätt att få orgasm på. Vi har listat 10 olika kvinnliga orgasmer.

    1. Klitorisorgasmen - vanligast

    Klitoris har bara ett syfte ? att ge njutning. Det kvinnliga njutningscentrat är det enda organet hos människan som inte har någon annan anatomisk roll än att skapa sexuell upphetsning.

    Klitorisorgasmen är den man oftast tänker på först när man pratar om kvinnliga orgasmer. Att den är känslig och kan ge härliga orgasmer är väl känt. Men det var först i slutet av 90-talet som forskningen visade att klitoris är mycket större än den lilla ?knapp? vi kan se. Hela området, upp till åtta centimeter kring ?knappen?, räknas till klitoris med 8000 nervändar ? att jämför med toppen på penis som har 4000 nervändar. Under en orgasm drar klitoris ihop sig i pumpande rörelser. En klitorisorgasm medför vanligtvis tre till 16 sammandragningar och varierar mellan 10 och 30 sekunder.

    2. G-punktorgasm - kan bli väldigt stark

    Förr trodde man att det bara var en punkt men forskning har visat att det är ett helt område. G- ?punkten? sitter ganska nära slidöppningen, några centimeter in på ovansidan av slidväggen. Känslan vid beröring kan vara obehaglig om man inte är tillräckligt upphetsad, men när orgasmen väl kommer sägs känslan vara starkare och skiljer sig i upplevelse från klitorisorgasmen. Vid kraftfull beröring på detta område kan fontänorgasmer uppnås.

    Men g-punkten, eller området, är omtvistat än i dag. Den italienska forskaren Emanuelle Jannini, som är professor och expert på kroppens hormoner, menar att det inte finns någon g-punkt alls. I stället såg de, med hjälp av en ultraljudskamera, att man kunde komma åt klitoris även inifrån. Om partnern kommer åt flera känsliga delar, både inuti och utanpå kvinnan samtidigt, så kan hon ändå känna en extra stark njutning. Jannini föreslår att området ska kallas för ?klitoris-genom-vaginan-komplexet?. RFSU:s nya begrepp är kuv-området, det vill säga klitoris- urin och vagina området.

    3. A-punktsorgasm - djup och intensiv

    Det här området, som sitter längre in strax bakom livmoderhalstappen, är inte alltid lätt att hitta. Men om den hittas och stimuleras på ett passande sätt kan den ge orgasmer.

    A-punkten ser annorlunda ut än g-punkten. Den är inget nystan av nervtrådar, utan ett betydligt mindre antal nerver utspridda över ett större område. Kvinnor som tidigare hade haft orgasm hävdar att stimulering av A-punkten ger fler och intensivare orgasmer, enligt studier.

    4. Livmodertappsorgasm - spirituell

    Livmodertappen kallas inom tantra för ?kärlekens trädgård? eller ?porten till Gud?. För många är denna ?trädgård? ordentligt igenväxt eller blockerad efter åratal av anspänning, okänsliga penetreringar eller till och med övergrepp. Hos de flesta kvinnor ger stimulering av livmodertappen smärta eller känns inget alls. Med hjälp av terapeutiskt bäckenbottenmassage kan området öppnas upp och då kan blockeringar minska. Orgasmen i sig upplevs ofta som den djupaste, mest känslosamma och mest spirituella orgasmen.

    5. Bröstorgasm- känns i hela kroppen

    Det finns kvinnor som har så hög känslighet i brösten och bröstvårtorna att rätt beröring av dem kan ge orgasmer som känns i hela kroppen. Många tycker också att andra orgasmer blir starkare om man smeker brösten samtidigt. Enligt en studie publicerad i Science of Relationships upptäckte forskare att stimuli av bröstvårtan aktiverar den delen i hjärnan som aktiveras när man stimulerar klitoris, vaginan och livmoderhalsen. Det tyder på att kvinnors hjärnor behandlar stimuli av bröstvårtor och vaginan på samma sätt.

    6. Orgasm i slidöppningen ? varar länge

    Den yttersta delen, ungefär 3-6 centimeter in, är den känsligaste delen av slidan. Med stimulans här kan man få orgasmer som känns som klitorisorgasmer men som varar längre.

    7. Urinrörsorgasm ( U-punktsorgasm) - fontänorgasm

    Urinröret, som även går under namnet U-punkten, omges av klitoris på tre sidor vilket innebär att det finns en mängd nervändar här. När U-punkten stimuleras aktiveras de så kallade skenkörtlarna och prostatisk vätska bildas. Det är den vätskan som sprutar om man får en fontänorgasm.

    8. Analorgasm - kunskap som ger njutning

    I och omkring anus finns många nervändar vilket kan öppna upp för härliga orgasmer. Viktigt att tänka på är att vara försiktig och använda glidmedel eftersom slemhinnan är ömtålig. Utöver fingrar, penis och tunga, använd endast föremål som är gjorda för denna del av kroppen. Kommunikation och lyhördhet är a och o vid analsex, för att inte orsaka smärta.

    9. Energiorgasm eller helkroppsorgasm - genom andning

    Som namnet avslöjar är en helkroppsorgasm något man upplever i hela kroppen. Genom olika slags andningstekniker och beröring kan man få en känsla av att den sexuella energin flödar genom hela kroppen. För att denna känsla ska uppstå behöver man ha släppt ganska mycket av de spänningar och blockeringar som ofta stoppar upp det fria flödet i kroppen.

    10. Coregasm - kräver magmuskler

    Coregasm är en orgasm eller känsla av sexuell njutning som kommer av träning. Det gäller framför allt vid träning av de nedre magmusklerna. Coregasm uppstår när vi kombinerar en ökad blodgenomströmning, sammandragningar i bäckenbotten och magmusklerna med en ökad hjärtfrekvens. En studie från USA visar att omkring 10 procent av alla kvinnor som tränar har upplevt coregasm någon gång.
  • Anonym (BBW)
    Anonym (Kalle) skrev 2021-06-16 09:37:15 följande:

    Ja, det är knappast kukstorleken som avgör om kvinnan får orgasm eller inte av enbart samlag. Det är nog mycket som hänger på kvinnan där, plus mannens teknik.


    Märkligt påstående att inte storleken har betydelse för känslan. Jag är 55 år gammal och vart sexuellt aktiv i över 40 år så jag tar mig friheten att själv bestämma vad som fungerar för mig och vad som inte är är tillfredsställande både i känsla och visuellt.
  • Anonym (BBW)
    Anonym (Statistiker) skrev 2021-06-16 16:47:11 följande:

    Korrelationen mellan att gilla större modeller och viljan att basunera ut det m.h.a hundratals inlägg med samma budskap i alla trådar om storlek under diverse nick är stark. Jag förstår verkligen inte drivkraften bakom det. 


    Det är minst lika obegripligt att i inlägg efter inlägg basunera ut budskap om att storleken inte har den minsta betydelse och att det går att kompensera för en mindre storlek med fingrar och tunga vilket självklart är helt omöjligt. För egen del har jag vetat i över 40 år att för mig har storleken betydelse men tydligen är det väldigt många som har otroligt svårt att acceptera att vi är olika och har olika preferenser.
  • Anonym (BBW)
    Anonym (Statistiker) skrev 2021-06-16 17:26:18 följande:

    Bra för dig. Ingen betvivlar att du känner så.

    I vad ligger driften att skriva hundratals inlägg i samtliga trådar som tangerar ämnet? Att, som en del, påstå att de som inte delar deras tanke far med osanning? För de som skriver så är ju i alla underlag den stora majoriteten. Inte de som gapar högst under, bevisat, ett flertal nick. 


    Ja vad tror. Självklar blir man taggad av inlägg som påstår att man är ytlig och har fel när man känner på det sättet. Blir också otroligt taggad av dumheten att kvinnor bara får orgasm genom klitoris och att det går att kompensera med teknik, tunga och fingrar. Om folk accepterar att jag har min preferens så accepterar jag deras men när man gång efter gång blir påhoppad för att man har dom preferenser man har så kommer jag att hävda min rätt att ha mina preferenser utan att bli ifrågasatt.
  • Anonym (BBW)
    Anonym (H) skrev 2021-06-16 20:37:24 följande:

    Folk fortsätter helt frenetiskt... Ja, vi har hört er åsikt om bautakukar och penetrationsorgasmer.. Ni har sagt ert nu och ts blir säkert taggad. Tycker bara synd om era män som i övergångsåldern får erektionsproblem eller kanske handkapp som resulterar i diverse problem att ens ha samlag. Men ni får väl mäta vidare och hitta någon som håller era mått, lycka till och länge leve ett fantastiskt liv tillsammans med någon att bli gammal och lycklig med


    Och med detta menar du att inte du själv är minst lika frenetisk med att tala om vad du tycker. Jag kommer aldrig att dela din uppfattning och du kommer förmodligen aldrig att förstå hur jag vill ha sex och vad som är viktigt speciellt i början av en relation när man är i kaninfasen. För mig skulle det aldrig gå att inleda en relation med en man som inte motsvarar mina sexuella preferenser att man sedan med åren hittar annat i relationen som gör att sjukdomar och annat som kan leda till problem i samlivet inte blir ett problem är en helt annan sak.
  • Anonym (BBW)
    Anonym (Statistiker) skrev 2021-06-17 18:49:30 följande:

    Nej, det är bara en del av ett fåtal personers barnsliga härskartekniker att påstå det. 


    Nu var TS fråga vad man tycker om en 11 cm kuk om den är för liten eller ej. Mitt svar var att jag tycker att den är för liten. Har aldrig diskuterat hur vanlig det är med 11 cm eller var gränsen för micropenis går.

    Är för mig fullständigt ointressant hur vanligt det är med vissa storlekar på exakt samma sätt som det 2019 när jag köpte min senaste bil var fullständigt ointressant att det vanligaste bilköpet det året var en Volvo blev inte ett dugg mer intresserad av att ha en Volvo på garageinfarten för det lika lite som jag blir mer intresserad av en 11 cm kuk oavsett hur vanligt eller ovanligt det är.
  • Anonym (BBW)
    Anonym (Statistiker) skrev 2021-06-17 20:03:06 följande:

    Fast det var ju inte du som skrev minikuk med hänseende till 11 cm? Eller? 

    Varför tar du åt dig och bjäfsar vidare?

    Alldeles oavsett vilken bil som faller dig på läppen blir inte en bil i mellanklassen en småbil och det är det som är poängen i resonemanget. Det förstår du antagligen, men är så desperat i din vilja att tala om vad du tycker och föredrar så logik blir totalt oviktigt och halmgubbarna greppas gladeligen.


    På vilket sätt menar du att det spelar någon roll vad som är en småbil eller en mellanklass. TS fråga var om 11 cm var tillräckligt stort inget annat så frågan är vem det är som tjafsar med helt ovidkommande statistik på kukstorlekar. En 11 cm kuk är och förblir 11 cm oavsett hur vanligt det är.
  • Anonym (BBW)
    Anonym (Statistiker) skrev 2021-06-17 20:19:06 följande:

    Igen: 11 cm är mycket riktigt 11 cm. Men är ingen minikuk normmässigt. Nu har jag skrivit det ett flertal gånger. 

    Varför hakar DU upp dig på det när det inte var du som skrev så? Eller?


    Av den mycket enkla anledningen att tråden handlar om vad man tycker om 11 cm kuk inte om statistik runt kukstorlekar eller vad gränsen för micropenis är. Om nu någon tycker att 11 cm ser ut som en pojkkuk så är det ett uttryck för vad den personen tycker och vi har helt enkelt olika tycke och smak, inte mycket att tjafsa om och om man nu tycker det så kommer du inte att kunna ändra på den uppfattningen oavsett hur mycket statistik du presenterar. Tycke, smak och preferenser har helt enkelt inget med statistik och normalfördelningen att göra. Som sagt det spelar ingen roll hur vanligt det är med en Volvo på garageinfarten det är inget jag vill ha på min infart även om flera av mina grannar är lyckliga med sina Volvos.
  • Anonym (BBW)
    Anonym (Statistiker) skrev 2021-06-17 21:47:58 följande:

    Aha, Varför har du ägnat en mängd inlägg i den här tråden med det nicket att prata om orgasmer, tantra, swinging och annat? Vem drog in bilar i kuktråden?

    Det ter sig ganska givet att normalstorleken på kukar och fördelningen har mer med ämnet att göra än att du testat tantra eller att du köpte bil 2019? Att du tycker att 11 cm är för litet personligen fattade man redan första inlägget, de resterande tiotalet är bara narcissistisk varmluft och repeterande.  


    Hur menar du att statistik har med ämnet att göra. Tror du att det känns mer att ha samlag med en kuk på 11 cm eller att jag skulle bli kåt av att se en man med 11 cm mellan benen bara för att det inte är helt ovanligt med kukar på 11 cm.
  • Anonym (BBW)
    Anonym (Statistiker) skrev 2021-06-18 02:07:01 följande:

    ""Jag undrar om ni tycker att 11 centimeter på en kuk är för litet eller inte?

    Jag har väldiga komplex för min. :s."

    Du har ju hittat på din egen trådstart att svara på? Och dessutom INTE svara på, utan mängder med ovidkommande ordbajseri som definitivt INTE har med ämnet att göra. Samt att gå i svaromål på frågeställningar som inte har med dig att göra. Såvida det inte är samma person som skriver liknande inlägg under flertalet anonyma konton och inte har koll på vilka hen svarar från. Som ofta i just den här typen av trådar. 

     


    Du är allt bra rolig du. Innan du klagar på andra kan du kanske svars på frågan hur du tror att tjat om statistik på något sätt förändrar upplevelsen av 11 cm.
  • Anonym (BBW)
    Anonym (Statistiker) skrev 2021-06-19 21:56:19 följande:

    Den personliga upplevelse är fortfarande inte applicerbar på normen. Vilket du själv påtalar. Jag har aldrig påstått eller motsagt något över huvud taget om din personliga upplevelse. Bara skrivit att din lista med olika typer av orgasmer har noll med tråden och ämnet att göra. 

    Varför länkar du inte din undersökning? Jag kan länka en samlingssida där bland annat en exakt likadan undersökning som den du nämner utan att länka där kvinnor föredrar 15-16 cm. Alltså långt från vad du propagerar för.

    www.thehealthsite.com/sexual-health/types-of-penis-and-which-one-women-like-the-most-d0316-382005/

    Det är alltså idealet och drömmen. Fast andra undersökningar visar att 84% av kvinnorna är mer än nöjda med sin partners kuk. Med vetskapen att drygt hälften av männen då har 13 cm eller mindre och 15% har just 11 cm. 


    Jag är förmodligen väldigt märklig i dina ögon men för mig är en av anledningarna till att ha sex att det kan leda till orgasm och tyvärr så finns det ett samband mellan chansen att få orgasm och storlek på kuken för mig då det dels ger en helt annan känsla och genom det visuella en helt annan upphetsning. Testa gärna att ha en sparris och en slanggurka i stjärthålet och tala sedan om för mig om det känns på samma sätt eller om det är en viss skillnad i upplevelse.
Svar på tråden Tycker ni att 11 centimeter är för litet?