Inlägg från: kvinna29årskåne |Visa alla inlägg
  • kvinna29årskåne

Vi som försökt en längre tid - första barnet

Mitt första inlägg här inne.

Startade min ivf resa föra året(har kämpat med vikten med mera innan dess)

Gjorde vår fjärde återföring nu i december. Plussade på ruvardag 7 och testen visar fortfarande plus.

Har testdag på lördag och är så orolig att mensen ska komma. Man blir nojig över den här ivfresan.

Har en kemisk graviditet och tre misslyckade försök i bagaget .

• kvinna29årskåne
    Vickan31 skrev 2021-12-16 15:29:05 följande:

Tack kära ni, ni är ju så kloka och så obeskrivligt fina som sagt - vilka kämpar vi är alla här i gruppen! <3 Jag vill bara säga tack för att ni finns och för allt som ni gör för mig och så många andra här inne <3 Det är så värdefullt att ha er som förstår och som man kan ventilera allt med.

Och så vill jag säga grattis och välkommen till gruppen kvinna29årskåne! Jag förstår att du känner dig orolig med tanke på dina tidigare erfarenheter, men jag hoppas att allt ska gå bra med ditt plus denna gång! <3 

Nu känns det verkligen som att mensen dragit igång, men jag kommer att ta ett test imorgon för sakens skull och sedan meddela kliniken att det tyvärr inte blev något denna gång. Så samtidigt som julen känns jobbig med tanke på det här misslyckade försöket så känns det ändå bra att få vara ledig och umgås med nära och kära.

Tack så mycket Vickan 31. Har testdag på lördag. Men testen blir starkare och idag slog det om till 2-3 veckor.

Men ändå har man oron i kroppen.

Men förhoppningsvis släpper det så småningom om nu flingan vill stanna kvar hos oss.
  • kvinna29årskåne

Liten uppdatering:ringde kliniken och berättade resultatet igår.

Fick en tid för tidigt vul efter dem öppnar igen efter jul och nyårshelgen.

Dem sa även att jag skulle boka tid för inskrivningssamtal hos barnmorskan så det blir i slutet på januari.

Igår slog även clearblue över till 3+..

Svar på tråden Vi som försökt en längre tid - första barnet